۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار مطرح کرد:

روند واکسیناسیون مقابله با کرونا با همکاری همگانی باید با سرعت انجام شود/ کوتاهی در این مسئله منجر به حوادث جبران ناپذیر است

رحمدل بامری گفت: روند واکسیناسیون مقابله با کرونا در سطح شهر و روستای چابهار باید با همکاری همگانی کلیه دستگاه های اجرایی و اداری انجام شود و کوتاهی در این مسئله منجر به حوادث جبران ناپذیر دارد.
روند واکسیناسیون مقابله با کرونا با همکاری همگانی باید با سرعت انجام شود/ کوتاهی در این مسئله منجر به حوادث جبران ناپذیر است
به گزارش چهاربهاران، رحمدل بامری؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا با اشاره بر تسریع در روند تزریق واکسن کرونا بیان کرد: با مشارکت و همکاری کلیه دستگاه های اجرایی و استفاده از همه ظرفیت های موجود در سطح شهرستان در خصوص روند تزریق واکسن کرونا به گروه های سنی بالای ۵۰ سال و افراد دارای بیماری زمینه ای بالای ۴۵ سال تسریع یابد.
 
وی با اشاره به نقش شبکه بهداشت در شهر و روستا افزود: مرکز بهداشت با هماهنگی بخشداران بخش با همکاری شوراها، دهیاران، علما و معتمدین نسبت به فراخوان و تزریق واکسن به افراد دارای شرایط فوق در سطح روستاهای هر بخش اطلاع رسانی ها درست و به موقع انجام شود.
 
فرماندار چابهار با اشاره همکاری سپاه در طرح واکسیناسیون شهروندان برای مقابله با بیماری کرونا تصریح کرد: سپاه پاسداران از روزهای ابتدایی شیوع بیماری در چابهار پا به پا کادر درمان برای کنترل آن و سلامت مردم گام برداشت و اقدامات موثر و قابل توجهی رو انجام داد که بدون شک قابل ستایش و قدردانی ویژه است.
 
وی گفت: مرکز بهداشت با کمک و همکاری سپاه شهرستان نسبت به تشکیل اکیپ های مشخص و سیار و اعزام در سطح بخش ها و روستاها با هماهنگی بخشداران جهت تزریق واکسن اقدامات لازم را انجام دهند تا تمامی شهروندان به موقع واکسن را دریافت کنند.
 
وی ادامه داد: کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی سطح شهرستان نسبت به تامین وپوشش نیروی انسانی و خودرویی همکاری و مساعدت لازم را باشبکه بهداشت و درمان شهرستان داشته باشند.
 
بامری با اشاره به استقرار اکیپ های سیار شبکه بهداشت و درمان جهت تزریق واکسن کرونا به افراد دارای شرایط  در سازمان ها، ادارات اذعان کرد: افراد واجد شرایط در ادارات و سازمان ها هر چه سریعتر نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند و‌در این مسئله کوتاهی نشود تا روند کنترل کردن این بیماری با سرعت پیش رود.
 
وی گفت: نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره بهزیستی با هماهنگی مرکز بهداشت نسبت به تزریق واکسن کرونا به مددجویان تحت پوشش دارای شرایط سنی به طور ویژه و با سرعت انجام دهند تا هیچ مشکلی برای مردم بوجود نیاید.
 
فرماندار ویژه چابهار افزود: مرکز بهداشت در پایگاه های ثابت و سیار با برنامه ریزی قبل از تزریق واکسن نسبت به چکاب و تست علائم احتمالی کرونا اقدامات لازم را انجام تا پس از تاییدیه را انجام دهد که افراد واکسن را دریافت کنند.
 
بامری خاطرنشان کرد: همه دستگاه های متولی و فرهنگی نسبت به اطلاع رسانی، روشنگری، فرهنگ سازی، تبلیغ از ظرفیت رسانی ملی، تریبون های در اختیار معتمدین، علمای دینی، امامان جمعه و جماعات، فضای مجازی و حقیقی نهایت استفاده و بهره‌برداری لازم را جهت اهمیت موضوع و تضمین سلامت افراد با تزریق واکسن کرونا داشته باشند.
 
انتهای پیام/
 
 
 
يکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 456838
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *