۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار:

استقلال دانشگاه علوم پزشکی چابهار می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند/ تسریع در روند تکمیل پروژه بیمارستان ۵۴۰تختخوابی

رحمدل بامری گفت: استقلال دانشگاه علوم پزشکی چابهار می تواند بسیاری از مشکلات درحوزه سلامت در جنوب استان را حل کند.
استقلال دانشگاه علوم پزشکی چابهار می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند/ تسریع در روند تکمیل پروژه بیمارستان ۵۴۰تختخوابی
رحمدل بامری، معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار درگفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به اینکه چابهار نیازمند دانشگاه علوم پزشکی مستقل است بیان کرد: بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار از سال ۱۳۹۷ کلنگ‌زنی شده و تاکنون هنوز هیچ پیشرفتی نداشته است و مردم همچنان از کمبود امکانات و مشکلات بهداشتی و درمانی رنج می‌برند.
 
وی افزود: چابهار بیش از ۷۰ هزار نفر حاشیه نشین دارد و مردم این مناطق شدیدا از کمبود امکانات رفاهی و خدمات عمومی بی‌بهره هستند.
 
فرماندار چابهار بر راه‌اندازی اورژانس هوایی، بیمارستان پلان، آزمایشگاه رفرانس،آمبولانس، استقرار تیم پزشکی ویژه کرونا، جبران کمبود پزشک متخصص، پزشک و نیروی انسانی، مراکز بهداشت و مراکز جامع سلامت، دار و تجهیزات، تخصیص افزایش اعتبارات ویژه طرح شهیدسلیمانی و راه‌اندازی بیمارستان صحرایی تاکید کرد.
 
وی بر بخشودگی مالیات بازاریان و معافیت‌های مالیاتی به دلیل تعطیلی بازار اشاره کرد و گفت: بازار چابهار بیشترین تعطیلی را داشته لذا حمایت از فعالان بازار یکی از ضرورت ها است.

بررسی تعداد بیماران بدحال کرونا در خارج از مراکز بهداشتی

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به سیستان و بلوچستان با بیان این که به دلیل همه کاستی‌ها و محرومیت‌ها از درگاه خداوند و مردم عذرخواهی می‌کنم، گفت: برای مردم سیستان و بلوچستان هر چه در توان داشتم دریغ نکردم چون مردم اینجا را دوست دارم و بر حل مشکلات آنها مصمم و جدی هستم. 

وی ادامه داد: تعداد بیماران بدحال کرونا در خارج از مراکز بهداشتی سیستان و بلوچستان را بررسی و تیم و هیئتی را مامور رسیدگی به مرگ و میر بیماران کرونایی در خارج از آمار حوزه بهداشت و درمان می‌کنیم تا این موضوع هم تعیین تکلیف شود.

این مقام مسئول با بیان این که چابهار به دانشگاه‌ علوم‌پزشکی مستقل نیاز دارد و این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم، ساخت مراکز درمان بستر، تقویت زیرساختهای بهداشتی درمانی، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، تجهیز مراکز بهداشتی را در دستور کار قرار داده و  انجام می‌دهم.

انتهای پیام/
سه شنبه ۲۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 456816
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *