آمارهای بستری مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان نگران‌کننده است

12 تير 1400 ساعت 11:17

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: آمارهای بستری مبتلایان به ویروس کرونا در استان نگران‌کننده است اما همه بیماران خدمات درمانی لازم را تاکنون به صورت کامل دریافت کرده‌اند.


به گزارش چهاربهاران، علیرضا شهرکی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: همچنان سراسر سیستان و بلوچستان به لحاظ رنگبندی در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است.
وی ادامه داد: همچنین امروز شنبه تمامی ادارات، نهاده‌ها به غیر از دستگاه‌های خدمت‌رسان و امدادی برای جلوگیری از شیوع گسترده‌تر کرونا تعطیل هستند.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: امیدواریم با کاهش ارتباطات میان مردم، قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در استان خیلی زود به شرایط ایمنی از جهت همه‌گیری این ویروس خطرناک و سلامتی مردم دست پیدا کنیم.
وی ادامه: توصیه به همگان این است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند در غیر این‌صورت با هماهنگی دستگاه قضایی و نظارتی اقدام به پلمب واحدهای نظارتی هم خواهد شد.
شهرکی خاطرنشان کرد: عادی‌انگاری و سهل‌انگاری در رعایت اصول بهداشتی و عدم رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم علت اصلی شیوع گسترده ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان است.
وی با بیان اینکه تمامی پروتکل‌های ابلاغ شده در شهرهای قرمز مانند محدودیت تردد، خروج و ورود به این شهرها و محدودیت فعالیت مشاغل وجود دارد تاکید کرد: در شهرهای وضعیت قرمز مشاغل گروه۲، سه و چهار و در شهرها نارنجی مشاغل گروه سه و چهار تعطیل است.


کد مطلب: 456780

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/456780/آمارهای-بستری-مبتلایان-کرونا-سیستان-بلوچستان-نگران-کننده

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir