۰
رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار خبر داد:

انتخاب عضو هیئت علمی دانشگاه دریانوردی چابهار بعنوان کمیسیون هیات ممیزه دانشگاه های سیستان و بلوچستان

منصور کیانی مقدم از موفقیت عضو هیات علمی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در کسب کرسی کمیسیون تخصصی هیات ممیزه دانشگاه سیستان و بلوچستان خبر داد.
انتخاب عضو هیئت علمی دانشگاه دریانوردی چابهار بعنوان کمیسیون هیات ممیزه دانشگاه های سیستان و بلوچستان
منصور کیانی مقدم؛ رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: نخستین نشست از دوره هشتم هیئت ممیزه دانشگاه سیستان و بلوچستان و مؤسسات عضو با حضور اعضای هیئت ممیزه و رؤسای دانشگاه‌های ولایت، دریانوردی و علوم دریایی چابهار و مجتمع آموزش عالی سراوان جهت انتخاب اعضای جدید هیات ممیزه، رؤسا و اعضای کمیسیونهای تخصصی، به شکل مجازی برگزار شد.
 
وی افزود: عـلی طاهری، دانشیار گروه شیلات دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، با کسب اکثریت قاطع  آراء، به عضویت در کمیسیون تخصصی کشاورزی هیات ممیزه دانشگاه سیستان و بلوچستان، انتخاب شد.
 
رئیس دانشگاه دریانوردی چابهار تصریح کرد: با استعانت از خداوند متعال همگی تلاش خواهیم کرد تا اعضای هیات علمی مرتبه "مربی" در این مرتبه متوقف نشوند و اعضای هیات علمی استادیار دانشگاه به مراتب "دانشیاری" و  پس از آن به مراتب "استادی" و "استاد ممتازی" ارتقاء مرتبه پیدا کنند و دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با افتخار واجد شرایط جهت ایجاد "هیات ممیزه مستقل" شود.
 
وی ادامه داد: از جمله وظایف هیات ممیزه دانشگاه می توان به "رسیدگی و اظهار نظر نسبت به درخواست متقاضیان ارتقاء به مراتب (مربی، استادیاری، دانشیاری و استادی)، ارزیابی کیفیت انجام فعالیت های فرهنگی، تربیتی، اجتماعی، آموزشی، پژوهشی، فناوری و ‏علمی آنان (شناسنامه علمی)، تایید امتیازات لازم جهت استفاده از فرصت مطالعاتی و همچنین بررسی وضعیت رکود علمی اعضای هیات علمی"، اشاره کرد.
 
کیانی مقدم خاطرنشان کرد: اعضای حقیقی هیات ممیزه هر 2 سال با برگزاری انتخابات مربوطه در سطح دانشگاه انتخاب و با صدور احکام عضویت منصوب می‌شوند و اعضای حقوقی هیات متشکل از رئیس دانشگاه و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی هستند.

انتهای پیام/
 
شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 456771
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *