۰
در پی وضعیت قرمز کرونایی؛

اصناف گروه شغلی ۲، ۳ و ۴ چابهار دو هفته تعطیل شدند/ برخورد با واحدهای صنفی متخلف در اجرای محدودیت‌های کرونایی تشدید می‌شود

رئیس اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستان چابهار گفت: با توجه به قرار گرفتن شهرستان چابهار در وضعیت قرمز کرونایی، تعطیلی فعالیت تمام اصناف گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ به مدت دو هفته انجام می شود.
اصناف گروه شغلی ۲، ۳ و ۴ چابهار دو هفته تعطیل شدند/ برخورد با واحدهای صنفی متخلف در اجرای محدودیت‌های کرونایی تشدید می‌شود
عبدالواحد سروری نیا؛ رئیس اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: با توجه به افزایش روند شیوع بیماری کرونا و اعلام وضعیت قرمز توسط ستاد کرونای شهرستان واحدهای صنفی در چابهار به حالت تعطیل و نیمه تعطیل در آمد.
 
وی افزود: صنوف گروه های ۲ و ۳ و ۴ از روز چهارم تیرماه تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.
 
رئیس اتاق اصناف چابهار تصریح کرد: صنوف گروه یک با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده اجباری از ماسک برای خود و مشتریان می توانند به شهروندان خدمات ارائه کنند.
 
وی ادامه داد: شهروندان از حضور در مکان های  شلوغ جدا خودداری و اصناف هم به مشتریان رعایت فاصله گذاری اجتماعی را توصیه کنند.
 
سروری نیا گفت: در صورت عدم رعایت مصوبات کرونا و باز بودن صنوف گروه های غیر ضرور با آنها برخورد و نسبت به پلمب واحد صنفی متخلف اقدام خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا؛ رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچون استفاده از «ماسک» و «فاصله‌گذاری اجتماعی» توصیه شده است.
 

مشاغل گروه دوم شامل پاساژها و مراکز خرید و مال‌های فروش غیر مواد غذایی، تمرین و انجام مسابقه‌های ورزشی، مراکز متبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، قنادی یا شیرینی فروشی، آب میوه و بستنی فروشی، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، آرایشگاه مردانه، بازار فروش خودرو، مراکز شماره گذاری اتومبیل، فرش و موکت فروشی، اسباب بازی فروشی، فروش لوازم خانگی، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی، عمده فروشی و خرده فروشی پوشاک، پارچه فروشی، آتلیه و عکاسی، مشاور املاک، پرده سرا، فروش مبلمان، فروش کیف و کفش، فروش لوازم التحریر، خیاطی، خرازی، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، شیرینی پزی، خشکبار و آجیل فروشی می‌شوند.
 
مشاغل گروه سوم شامل دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و زبان‌سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی می‌شوند.
 
گروه چهارم نیز شامل شامل برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی برای ورزش‌های پر برخورد از جمله کشتی و کاراته و جودو، مدارس شبانه روزی، کافه، قهوه خانه و چای خانه با عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی هستند.
 
انتهای پیام/
شنبه ۵ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 456761
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *