۰
رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار خبر داد:

مشارکت پرشور مردم همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در انتخابات/ سه مرکز واکسیناسیون مقابله با کرونا برای افراد ۶۰ سال و بالاتر در چابهار فعال است

عبدالرسول خدمتی گفت: انتخاباتی پرشور و مشارکت حداکثری مردم همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برگزار شد.
مشارکت پرشور مردم همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در انتخابات/ سه مرکز واکسیناسیون مقابله با کرونا برای افراد ۶۰ سال و بالاتر در چابهار فعال است
عبدالرسول خدمتی؛ رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: با توجه به برگزاری انتخابات و تمهیدات گسترده ای از طرف وزارت کشور و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفته بود مردم با اطمینان خاطر بیشتری در پای صندوق های رای با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی حاضر شدند.

وی افزود: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در آخرین رنگ بندی اعلام شده وزارت بهداشت، لزوم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از سوی رای دهندگان اهمیت ویژه ای داشت و در همین راستا ناظرین بهداشتی در پای صندوق های رای بر این امر نظارت داشتند.
 
رئیس مرکز بهداشت چابهار تصریح کرد: در بیشتر شعب شهروندان با ناظرین بهداشتی نهایت همکاری را برای حفظ سلامتی خود داشتند و انتخابات به خوبی انجام شد.
 
وی افزود: برنامه واکسیناسیون کرونا به قوت خود باقیست و افراد ۶۰ سال به بالا با مراجعه به مرکز تجمیعی واکسیناسیون میتوانند نسبت به تزریق واکسن  در سه مرکز اقدام کنند.
 
خدمتی از جوانان خواست تا با پرهیز از ساده انگاری و در عوض توجه به خطر بالای انتقال بیماری، سلامت خود و خانواده را به خطر نیندازند.
 
وی گفت: با توجه به طولانی شدن دوران همه گیری کووید۱۹ در کشور، نه تنها نباید رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر استفاده مداوم از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی از دیگران و ضدعفونی و شست و شوی مرتب دست ها دچار فراموشی شود، بلکه باید با توجه به شیوع گونه های مختلف کروناویروس، پروتکل های بهداشتی بیش از پیش رعایت شود.
 
رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار خاطر نشان کرد: یکی از نگرانی های ما تجمع مردم و ازدحام جمعیت بود که منجر به بروز افزایش آمار مبتلایان می شد، که رعایت پروتکل های بهداشتی از این موضوع بخوبی جلوگیری کرد و امیدواریم با واکسیناسیون مردم و توجه به مسائل بهداشتی شاهد حفظ سلامتی همگان باشیم.

انتهای پیام/
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 456736
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *