۰
رئیس دانشگاه بین المللی شهرستان چابهار:

حضور در انتخابات پایه های نظام جمهوری اسلامی، اعتقادات و حفظ آرمان های اسلامی را دو چندان می کند

ناصر آبروش گفت: حضور حداکثری در پای صندوق های رای پایه های نظام جمهوری اسلامی، اعتقادات و شرافت و حفظ آرمان های اسلامی را دو چندان و مردم و نظام را دلگرم و قطعا در امنیت ملی تاثیر نقش آفرینی می کند.
حضور در انتخابات پایه های نظام جمهوری اسلامی، اعتقادات و حفظ آرمان های اسلامی را دو چندان می کند
ناصر آبروش؛ رئیس دانشگاه بین المللی شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات بیان کرد: اهمیت حضور مردم در انتخابات مولفه اصلی و اعتماد مردم را به نظام نشان خواهد و با حضور پررنگ مردم در انتخابات پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران مستحکمتر و وحدت ملی را به رخ ابر قدرتهای جهانی خواهد رساند.
 
وی ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری و مسئولین بر این است تا به قدرتهای جهانی و عوامل منفی داخلی نشان بدهیم که مردمان سرزمین جمهوری اسلامی ایران مردمانی وفادارد تا آخرین لحظه از میهمن خود برای آرمانهای اسلامی خواهند ایستاد.
 
رئیس دانشگاه بین المللی شهرستان چابهار با اشاره به اینکه این حضور حداکثری مردم تمامی برنامه های مخرب دشمن علیه انقلاب را خنثی می کند تصریح کرد: دشمنان ما همیشه منتظر تخریب نظام هستند لذا این حضور پر رنگ مردم در پای انتخابات است که همه این موارد را سرنگون و پای دشمنان را از میهن دور خواهد می کند.
 
وی گفت: مردم فهیم جمهوری اسلامی ایران به ويژه نوار مرزی به نظام ثابت کردند دشمنان با تفکرات خاص نمی توانند بر رویشان تاثیر منفی بگذارند.
 
آبروش اذعان کرد: ملت ها در خاورمیانه و به خصوص کشورهای همجوار وقتی وحدت جمهوری اسلامی ایران را ببینند، امنیت پایدار مستحکمتر و اتحاد بیشتری فی مابین کشورها همسایه و خاورمیانه بیشتر و ابر قدرت های جهانی قطعا با اتحاد کشورها نمی توانند نفوذ و تعرض کنند و اینگونه ارتباطات بین کشورها و ملت ها آرامش و وحدت را به دنبال خواهد آورد.
 
وی افزود: تبلغات منفی دشمن با توجه به مشکلات اقتصادی به دلیل فهم و درک مردمان ایران کارساز نیست و مردم با وجود مشکلات اقتصادی بازم حاضر نیستند آرامش خود را برای ورود دشمنان به مرزهای ایران به خطر بیندازند.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسائل اقتصادی مبنای متعدد دارد، ازجمله تحریم ها است و مردم ایران موارد را درک و مسئولین نیز در جهت رفع فشارهای عدیده بر سر مردم  تلاش مضاعف می کنند اما مردم با حضور پر رنگ خود در انتخابات این تبلیغات منفی را  باطل خواهند کردند.
 
رئیس دانشگاه بین المللی چابهار اظهار کرد: حضور پر رنگ مردم سرزمینم همیشه قابل ستایش و بر گرفته از اعتقادات اسلامی و ایمان به خداوند متعال و عهد به رهبر کبیر جمهوری اسلامی ایران است و ملت ایران همیشه در برابر دشمنان ایستاده اند.
 
وی خاطرنشان کرد: توصیه می شود مردم با حضورشان پای صندوق رای بار دیگر اتحاد ملی را رقم بزنند و قطعا این مسائل اقتصادی با همدلی و برنامه ریزی مناسب و هم پا با مسئولین رفع خواهد شد و بیایم بار دگر با حضور در پای صندوق ها با مقام معظم رهبری عهد و وحدت ملی مستحکمتر کنیم.
جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۳۸
کد مطلب: 456731
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *