۰
امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار:

روز قدس؛ روز تجلی مبارزه جبهه مقاومت در برابر استکبار و صهیونیسم است/ شهید سلیمانی؛ مرد میدان و اراده برای نابودی برنامه های دشمن

مولوی عبدالرحمن ترنجزر گفت: روز قدس که تجلی مبارزه با استکبار و صهیونیسم در منطقه است، ابتکار و نگاه امام خمینی (ره) به آینده اسلام بود.
روز قدس؛ روز تجلی مبارزه جبهه مقاومت در برابر استکبار و صهیونیسم است/ شهید سلیمانی؛ مرد میدان و اراده برای نابودی برنامه های دشمن
مولوی عبدالرحمن ترنجزر، امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به اهمیت روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیان کرد: اهمیت این روز برای مردم جمهوری اسلامی ایران هم به لحاظ دینی و مذهبی و هم‌ به لحاظ مسائل منطقه‌ای بر کسی پوشیده نیست و وظیفه تمامی مسملمانان، ملت ها و کشورهای اسلامی جهان حمایت از این مردم مظلوم است.

امام جمعه اهل سنت چابهار با اشاره به آیه «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم» تصریح کرد: این وعده خداست و اگر خدا شما را یاری کند، هیچ کس بر شما غلبه نمیکند؛ کمک به مردم فلسطین و قدس کمک به اسلام و مسلمین است.
 
وی با بیان اینکه از سوی دیگر فلسطین سرزمین و وطن یک امت و ملت است گفت: اینکه یک ملت را از وطن خود آواره کنند این با هیچ قانونی قابل فهم نیست.
 
مولوی ترنجزر ادامه داد: اسرائیلی ها خیلی متکبر بودند خلیج فارس را خلیج عربی میخواندند و ناکاتم ماندند آنها خواستند یمن سوریه و عراق با کمک داعش نابود کنند ولی هر کسی که ظلم کند به خودش برمیگردد و طبق بایانات مقام معظم رهبری اسرائیل به زودی نابود خواهد شد.
 
وی با اشاره به نقش سردار سلیمانی اذعان کرد: این مرد بزرگ و مرد میدان نقشه ها و اراده هایی که دشمنان داشتند نقش برآب کرد یک الگوی و فرد بزرگی بودند و تمامی بیانات مقام معظم رهبری را انجام دادند.
           
مولوی اهل سنت چابهار با بیان اینکه حق همیشه پیروز است گفت: مذاهب اسلامی که اختلافات جزئی دارند کنار بزارند و با اتحاد کنار هم باشند و وظیفه همه مسلمانان اتحاد و همدلی بین همدیگر است و اقدامی نکنند که دشمنان را شاد کنند.
 
 
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب: 456658
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *