امام جمعه موقت شهرستان چابهار:

حمایت از فلسطین ریشه در اعتقادات ما ایرانی ها دارد/ شهید سلیمانی عامل اصلی پیروزی جبهه مقاومت علیه غرب در منطقه

17 ارديبهشت 1400 ساعت 7:21

حجت الاسلام والمسلمین احمدعلی قاسمی زاده گفت: حمایت ما از نهضت فلسطین ریشه در اعتقادات اسلامی دارد، ریشه در اعتقادات ناب محمدی که با قرائت اهل بیت علیهم‌السلام به ما رسیده است.


حجت الاسلام والمسلمین احمدعلی قاسمی زاده؛ امام جمعه موقت شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به اینکه روز قدس روز اسلام است بیان کرد: قدس روز وحدت جهان اسلام و علیه استکبار جهانی و مولود نا مشروع شأن رژیم غاصب صهیونیستی است.
 
وی افزود: حمایت ما از نهضت فلسطین ریشه در اعتقادات اسلامی دارد، ریشه در اعتقادات ناب محمدی که با قرائت اهل بیت علیهم‌السلام به ما رسیده که حضرت علی علیه السلام می فرمایند کونو لظالم خصما و للمظلوم عونا ..دشمن ستمگر باشید و یاور ستمدیده.
 
امام جمعه موقت چابهار با اشاره به اینکه اسلام غیر اهل بیتی اسلام عربستانی داعش تولید می کند تصریح کرد: اسلامی که عربستان ایجاد کرده روی خبیث ترین جنایتکاران تاریخ بشریت را هم در انجام جنایت سفید می کند و باز همان اسلام رحمانی است که به داد جهان اسلام و مظلومین می‌رسد و آنها را از چنگال عوامل پلید کفر جهانی نجات می دهد.
 
وی ادامه داد: پرورش یافته مکتب اهل بیت و اسلام ناب محمدی یک فرد مثل حاج قاسم سلیمانی می خواهد که بتواند شر ستمگران را کم کند.
 
حجت الاسلام قاسمی زاده گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند در ربع قرن آینده اسراییل نابود خواهد شد، پس با وجود تربیت شدگان مکتب سلیمانی در جهان اسلام و جبهه مقاومت اسلامی و وحدت ملت های مسلمان این امر حتما اتفاق خواهد افتاد.
 
وی اذعان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی فردی معتقد و عملگرا به آموزه‌های دینی و انقلابی حضرت امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت بودند.
 
وی ادامه داد: از آنجا که خداوند محبت مومن را در قلوب سایر مسلمین می گذارد و هیبت و ترس از آنها را در دل دشمنان اسلام؛  شهید سلیمانی برای مسلمین و مبارزین جبهه مقاومت مظهر رأفت و رحمت و مهربانی و برای جبهه کفر شیر غرانی بود که اصلی ترین عامل در شکست های پیاپی آنها در منطقه غرب آسیا شده بود.
 
امام جمعه موقت چابهار افزود: سلیمانی عامل اصلی وحدت در جبهه مقاومت و مسلمین آزاده منطقه بود و می توان گفت این شهید حمزه مقاومت اسلامی بود و راهش ادامه خواهد داشت.
 
وی با اشاره به اینکه تفکر انقلابی و عمل به آن حتی عقلای دشمن را هم وادار به اعتراف می کند خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی به عنوان یک نخبه نظامی و سیاسی بود و اینکه دشمنان شهید سلیمانی به خصوص فرماندهان آمریکایی از او تعریف و تمجید می کنند؛ مبین قدرت تفکر انقلابی است که مقام معظم رهبری فرمودند من یک انقلابی ام.
 


کد مطلب: 456657

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/456657/حمایت-فلسطین-ریشه-اعتقادات-ایرانی-شهید-سلیمانی-عامل-اصلی-پیروزی-جبهه-مقاومت-علیه-غرب-منطقه

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir