۰
‌رییس بنیاد شهید وامورایثارگران چابهار، کنارک ودشتیاری خبر داد:

نامگذاری معابر شهرستان چابهار به نام شهدا/ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی در حفظ راه امام و انقلاب دارد

ملیحه رضایی گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، معابر شهرستان چابهار و پلان به نام شهدا مزین می شود.
نامگذاری معابر شهرستان چابهار به نام شهدا/ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی در حفظ راه امام و انقلاب دارد
ملیحه رضایی؛ رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران چابهار، کنارک و دشتیاری در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا شهرستان و شهدای خاص استان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عامل مهمی در حفظ و پیشرفت راه امام و انقلاب تا شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی در دنیا است.
 
وی افزود: مطابق با مصوبات کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مبنی بر نام گذاری امکان و معابر به نام شهدا و طی جاسه ای با شهرداری های چابهار، پلان و دهیاری ها موظف شدند نسبت به نام گذاری خیابان ها و کوچه ها به نام شهدا اقدام کنند.
 
رئیس بنیاد شهید چابهار تصریح کرد: شهدای ما نیاز به یادآوری ندارند و این ما هستیم که نیاز به آنها داریم تا خودمان و راه مان را فراموش نکنیم.
 
وی گفت: نامگذاری معابر و خیابان ها به نام معزز شهدای والامقام، کمترین کار ممکن در برابر ایثار و از خودگذشتگی آنهاست.

رضایی ادامه داد: همه ما موظف هستیم تلاش کنیم تا صدمه‌ای به ارزش‌های فرهنگی کشور وارد نشود و نام مبارک شهدا و قداست آنان خط قرمز بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
 
وی با بیان اینکه نامگذاری اماکن و معابر به نام شهیدان همیشه جاوید نه صرف معرفی مکان و جغرافیای شهری است خاطر نشان کرد: این اقدام بیانگر عمق تاریخ و تداعی کننده سوابق درخشان مردم غیور در ایثارگری و نیز پاسداشت پایداری ارزش‌های والای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و ارج نهادن به مقام والای شهدا است.

انتهای پیام/
 
 
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 456656
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *