۰
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار خبر داد:

توزیع ۱۰۰ پکیج بهداشتی با همکاری سازمان های مردم نهاد در حاشیه شهر چابهار/ سمن ها بازوی توانمند دولت در مشارکت های اجتماعی

مهدی میرادی گفت: سمن ها و سازمان های مردم نهاد به عنوان بازوی توانمند دولت نقش پر رنگی در همراهی و مشارکت های اجتماعی به منظور ارائه خدمات بهتر در جامعه ایفا می کنند.
توزیع ۱۰۰ پکیج بهداشتی با همکاری سازمان های مردم نهاد در حاشیه شهر چابهار/ سمن ها بازوی توانمند دولت در مشارکت های اجتماعی
مهدی میرادی؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: با همکاری سازمان مردم نهاد موج و مرجان ۱۰۰ پکیج بهداشتی شامل ۴۰ عدد ماسک، محلول ضد عفونی و مایع دستشویی در حاشیه شهر چابهار توزیع شد.
 
وی افزود: پیش تر نیز ۷۰۰ پکیج بهداشتی جهت بیماران تالاسمی تهیه و بین بیماران توزیع شده است.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار تصریح کرد: در کنار توزیع این اقلام بهداشتی، به منظور افزایش آگاهی افراد در خصوص بیماری کرونا و سایر بیماری ها، آموزش های لازم نیز ارائه شد.
 
وی گفت: سازمان های مردم نهاد و گروه های جهادی که با شیوع ویروس منحوس کرونا به هر نحوی جهت کاهش آلام و مشکلات تلاش کردند، این دست اقدامات را باقیات الصالحات و ماندگار خواند.

میرادی ضمن تقدیر از استقبال بسیار خوب فعالین اجتماعی و خیرین ادامه داد: کرونا به هیچ عنوان یک بازیچه و مساله ساده نیست و بدون مشارکت همه جانبه هم انتظار کاهش اثرات مخرب آن امکانپذیر نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: هم‌افزایی بین تشکل‌های مردمی برای کمک هرچه بیشتر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بویژه در مناطق محروم و حاشیه‌نشینان از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/
شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 456622
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *