۰
فرمانده سپاه شهرستان چابهار:

2 باب انبار به مقدار 75 تن برنج خارجی قاچاق در چابهار کشف شد

محمدعلی پوراحمدیان از کشف 2 باب انبار به مقدار 75 تن برنج خارجی قاچاق توسط پاسداران گمنام سپاه شهرستان چابهار خبر داد.
2 باب انبار به مقدار 75 تن برنج خارجی قاچاق در چابهار کشف شد
محمدعلی پوراحمدیان؛ فرمانده سپاه شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت غیرقانونی فردی در زمینه تهیه و توزیع برنج خارجی قاچاق در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار با همكاري و حمايت اداره صمت، دادستان و قوه قضاييه قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: پاسداران گمنام سپاه این شهرستان در راستای مبارزه با قاچاق کالا با همراهی کارکنان اداره صنعت، معدن، تجارت در بازرسی از 2 انبار مقدار ٧٥ تن برنج خارجي شامل ٧٥ هزار كيسه ١٠كيلويي برنج خارجی قاچاق و فاقد مجوز کشف کردند.
 
وی افزود: ارزش تقریبی برنج‌های خارجی قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان ٢٠ میلیارد ریال برآورد شد.
 
فرمانده سپاه چابهار تصریح کرد: این کالاها به جرم قاچاق، اختفاء و امتناع از فروش کشف و ضبط شد و صاحب انبار با تشکیل پرونده برای انجام روند قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
 
پوراحمدیان با اشاره به افزایش قیمت و کمبود این کالای اساسی در بازار گفت: به دلیل اختفاء و امتناع از فروش و عدم زمان مناسب توزیع برنج در بازار این کالای اساسی در ماه رمضان مردم را دچار سرگردانی کرده بود.
 
وی گفت: این اقدام با هدف پیشگیری و مقابله با فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و نا امن کنندگان عرصه اقتصادی با اقتدار کامل و با بهره گیری از حداکثر امکانات انجام می شود.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 456619
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *