۰
با اعلام وضعیت نارنجی در شهرستان چابهار؛

زنگ خطر شیوع کرونا انگلیسی در چابهار به صدا درآمد/ سفرهای نوروزی سرعت چرخش ویروس را افزایش داد

مهدی میرادی گفت: متاسفانه علی رغم هشدارها در رعایت پروتکل های بهداشتی، شهرستان از نظر شیوع کرونا به وضعیت نارنجی وارد شده است که شرایط پر خطر نامیده میشود.
زنگ خطر شیوع کرونا انگلیسی در چابهار به صدا درآمد/ سفرهای نوروزی سرعت چرخش ویروس را افزایش داد
 مهدی میرادی؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار در گفت و گو بتا خبرنگار چهاربهاران، با اعلام وضعیت پر خطر بیماری کرونا به نارنجی بیان کرد: با توجه به داده های نرم افزار ماسک ، هم اکنون در شرایط نارنجی به لحاظ شیوع بیماری کرونا هستیم.
 
وی ادامه داد: سفرهای نوروزی باعث چرخش ویروس کرونا در سراسر کشور شد به نحوی که در مدت کوتاهی پس از ایام تعطیلات عید نوروز وضعیت شهرستان چابهار به نارنجی و پر خطر تغییر پیدا کرد.
 
متخصص بیماریهای عفونی تصریح کرد: از طرفی شیوع گونه جهش یافته کرونا نیز زنگ خطری است برای افزایش موارد ابتلا به این ویروس و به تبع آن افزایش موارد حاد و مرگ و میر ناشی از بیماری است.
 
وی افزود: کلیه اقدامات و محدودیت ها از امروز ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ با توجه به وضعیت نارنجی اعلام خواهد شد و تمامی نظارت ها تشدید خواهد یافت.
 
میرادی با تاکید به شهروندان گفت: ساده انگاری کرونا و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی دو عامل سرایت و انتشار ویروس است و با توجه به کاهش سن ابتلا در کرونا انگلیسی، جوانان و نوجوانان بیشتر در خطر ابتلا و آسیب های جبران ناپذیر ناشی از این ویروس خواهند بود.

انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 456570
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *