۰
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار:

پروتکل های بهداشتی در ایام نوروز با نظارت شبانه روزی کارشناسان تشدید می شود / کودکان در خطر مستقیم ابتلا به کرونا انگلیسی

مهدی میرادی از تشدید پروتکل های بهداشتی در ایام نوروز با حضور ۸ تیم بهداشتی به صورت شبانه روزی خبر داد.
پروتکل های بهداشتی در ایام نوروز با نظارت شبانه روزی کارشناسان تشدید می شود / کودکان در خطر مستقیم ابتلا به کرونا انگلیسی
مهدی میرادی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: پیرو مصوبات آخرین جلسه ستاد کرونا شهرستان چابهار ، برپایی چادر در پارک ها و بوستان ها، استفاده از مهمانسراهای ادارات، پذیرش هتل ها پس  از ۲۰ اسفند ماه ممنوع اعلام شده است.

وی افزود: طرح نظارت بهداشتی بر اصناف، امکان و نهادها در ایام نوروز با حضور کارشناسان بهداشت در شهرستان چابهار با قوت و توان بیشتری تشدید می شود.

وی اذعان کرد: در همین راستا هشت تیم بهداشتی به منظور کنترل پروتکل های بهداشتی همه روزه در دو نوبت صبح و عصر بر اماکن تهیه و توزیع نظارت خواهند داشت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار با اشاره به شیوع گونه جدید کرونا در کشور و همچنین کشف موارد ابتلا به ویروس جدید در استان گفت: روش مبارزه با ویروس کرونا جهش یافته با ویروس کرونا قبلی هیچ فرقی ندارد و فقط نیازمند تشدید مراقبت‌ها و رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی اهمیت دارد.

وی خاطر نشان کرد: کودکان در نوع جهش یافته کرونا در خطر بیشتری برای ابتلا با قدرت سرایت بالا هستند و لازم است مراقبت های لازم توسط خانواده ها بیش از پیش انجام شود.

میرادی اذعان کرد: عدم تجمع های خانوادگی در ایام نوروز مهمترین نکته برای رعایت پروتکل های بهداشتی است که باید خانواده ها به آن توجه کنند.
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 456510
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *