۰

قتل مسلحانه در مهرستان / تلاش گسترده پلیس برای دستگیری قاتلان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از قتل مسلحانه مردی ۵۳ ساله توسط سرنشینان مسلح یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در شهرستان مهرستان خبر داد.
قتل مسلحانه در مهرستان / تلاش گسترده پلیس برای دستگیری قاتلان
به گزارش چهاربهاران، سردار" احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: ساعت ۱۳:۳۰ بعد از ظهر امروز در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل مسلحانه در خیابان امام خمینی (ره) شهر مهرستان بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
او افزود: با حضور مأموران در صحنه جسد مردی ۵۳ ساله که از ناحیه سر و سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود داخل یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ نقره‌ای روئیت شد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با تحقیقات میدانی از حاضرین در محل و شاهدان عینی ماجرا مشخص شد مقتول، داخل خودروی شخصی خود، رو به روی بانک کشاورزی مهرستان نشسته بوده که ناگهان ۴ نفر سرنشینان مسلح یک دستگاه پژو ۴۰۵ قرمز رنگ با اسلحه کلاش به سمت خودروی مقتول تیر اندازی و سریعا از محل متواری شده اند.
سردار طاهری گفت: بلافاصله پس از وقوع این جنایت، تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان مهرستان مأمور شناسایی و دستگیری قاتلان شدند و تلاش گسترده‌ای را برای دستگیری این افراد جانی آغاز کردند.
او  خاطر نشان کرد: با سر نخ‌های که بدست آمده است قاتلان به زودی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی خواهد شد.
انتهای پیام/
جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب: 456494
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *