مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار:

مانور خودرویی و اعلام هشدار در سطح شهر چابهار برگزار شد/ شیفت بندی تعطیلی بازارها و منع مسافر ورود تا یکماه

21 اسفند 1399 ساعت 14:13

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار از برگزاری مانور خودرویی و هشدار دهنده برای مقابله با بیماری کرونا در جهت حفظ سلامتی مردم خبر داد.


مهدی میرادی؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: در نخستین روز از اعمال محدودیت های کرونایی در شهرستان چابهار بازرسی های بهداشتی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی نیز افزایش یافت.

وی افزود: همزمان با آغاز محدودیت های کرونایی در سطح شهر چابهار، نخستین مانور خودرویی توسط شبکه بهداشت و درمان با همکاری پلیس راهور، هلال احمر، شهرداری بندر چابهار و سایر دستگاه های اجرایی جهت اعلام هشدار به شهروندان برگزار شد.

وی تصریح کرد: طی مصوبات آخرین جلسه ستاد کرونا شهرستان چابهار و دستور اکید فرماندار ویژه شهرستان، از 20 اسفند، کلیه مراکز تجاری و بازارهای سنتی به مدت یکماه تعطیل هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار با اشاره به شیوع گسترده کرونا انگلیسی در کشور و احتمال بروز آن در چابهار گفت: گونه جدید بیماری با شدت و سرایت بسیار بیشتر میتواند تهدید جدی برای شهروندان محسوب شود، لذا اعمال این محدودیت ها صرفا با هدف حفظ سلامتی مردم و ریشه کنی بیماری کرونا انجام شده است.

وی اذعان کرد: تعطیلی بازارها به صورت شیفت بندی اعمال شده است تا معیشت کسبه و اصناف نیز در این ایام دچار مشکل نشود.

میردادی خاطر نشان کرد: ورود خودروها با پلاک های غیر بومی به شهرستان ممنوع اعلام شده و تمامی هتل ها، مهمانسراهای دولتی و اقامتگاه ها، پیرو مصوبه ستاد کرونا شهرستان چابهار از پذیرش مهمان تا یک ماه آینده منع هستند و در صورت تخلف با آنها به شدت برخورد می شود.


کد مطلب: 456492

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/456492/مانور-خودرویی-اعلام-هشدار-سطح-شهر-چابهار-برگزار-شیفت-بندی-تعطیلی-بازارها-منع-مسافر-ورود-یکماه

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir