۰

تعداد مبتلایان کرونا در سیستان و بلوچستان به ۲۷۸۸۶ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: آمار مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان با افزایش ۱۱ مورد جدید به ۲۷ هزار و ۸۸۶ نفر رسید.
تعداد مبتلایان کرونا در سیستان و بلوچستان به ۲۷۸۸۶ نفر رسید
به گزارش چهاربهاران، سید محمد هاشمی شهری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده، تا صبح امروز ۲۷ هزار و ۸۸۶ نفر در سیستان و بلوچستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶۳ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان بستری هستند، افزود: همان‌گونه که قبلاً نیز اعلام شده است، موارد فوق فقط شامل موارد مثبت و تائید شده آزمایشگاهی است و برخی از بیماران که دارای علائم هستند با تشخیص بالینی پزشکان متخصص مورد درمان و مراقبت لازم قرار گرفته‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه هم اینک ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان سیستان و بلوچستان بستری هستند، گفت: از مجموع مبتلایان مثبت آزمایشگاهی یک هزار و ۱۶۶ نفر از هم استانی‌های عزیز علی رغم دریافت استاندارد ترین خدمات درمانی جان خود را از دست داده‌اند.
وی با اشاره به انتشار ویروس جهش یافته انگلیسی در استان و کشور ادامه داد: این ویروس دارای میزان سرایت بالاتر و مرگ و میر بیشتری است و به شدت کودکان و نوجوانان را درگیر کرده و آسیب‌های بیشتری را دارد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 456474
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *