۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار:

طرح مدیریت هوشمند مقابله با کرونا در چابهار تا نیمه آذر ادامه دارد/ ممنوعیت تردد و تعطیلی گروه های شغلی ۲ و ۳ و ۴

رحمدل بامری گفت: طرح مدیریت هوشمند مقابله با کرونا در چابهار با تعطیلی گروه های شغلی ۲ و ۳ و ۴ و ممنوعیت تردد تا 14 آذر ادامه دارد.
طرح مدیریت هوشمند مقابله با کرونا در چابهار تا نیمه آذر ادامه دارد/ ممنوعیت تردد و تعطیلی گروه های شغلی ۲ و ۳ و ۴
رحمدل بامری؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار در بازید از روند اجرای طرح مدیریت هوشمند متناسب با وضعیت بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان به خبرنگار چهاربهاران گفت: طبق مصوبات ستاد ملی کرونا، طرح جامع مدیریت هوشمند محدویت های متناسب با وضعیت بیماری کووید_19 در شهرستان با هدف کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا تا ۱۴ آذر ماه در چابهار تداوم دارد و  گروه های شغلی ۲ و ۳ و ۴ برای حفظ سلامتی مردم تعطیل  است.
 
وی ادامه داد: از مردم فهیم شهرستان خواستاریم همان‌گونه که‌ تا این لحظه همکاری خوبی با مسئولین در جهت اجرای این طرح داشته‌اند، همچنان در خانه‌های خود بمانند و یاری‌گر ما باشند.
 
فرماندار ویژه چابهار بیان کرد: با اجرای کامل این طرح و همکاری خوب مردم، اصناف و بازاریان می توانیم روند ابتلا به این ویروس منحوس را در شهرستان به حداقل برسانیم.
 
وی افزود: اکیپ های نظارتی و بازرسی تعیین شده در شهرستان به صورت روزانه از اجرای کامل طرح نظارت دارند و در صورت تخلف نسبت به پلمپ صنوف متخلف اقدام می کنند تا همگان بدانند که سلامتی مردم خط قرمز ما است.
 
بامری خاطرنشان کرد: با توجه به‌ قرمز بودن وضعیت شهرستان چابهار، در راستای اجرای کامل طرح مدیریت هوشمند متناسب با بیماری کرونا تا ۱۴ آذر ماه از ورود خودرو با پلاک غیربومی به شهرستان و همچنین خروج خودروها با پلاک بومی ممانعت جدی می شود.
 
صبح امروز فرماندار چابهار همراه با جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی در سومین روز از اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدویت های مقابله با کرونا، از ورودی و خروجی های شهرستان بازدید کرد و از اصناف و مردم بخاطر مشارکت و همراهی در این طرح تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 456132
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *