۰
رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهرستان چابهار خبر داد:

تعطیلی کلیه تاسیسات گردشگری شهرستان چابهار

عبدالحمید بلوچ زاده گفت: کلیه تاسیسات گردشگری شهرستان چابهار تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
تعطیلی کلیه تاسیسات گردشگری شهرستان چابهار
عبدالحمید بلوچ زاده؛ رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به محدودیت های مقابله با کرونا بیان کرد: با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا و پیرو مصوبه ستاد مقابله با کرونا شهرستان، بمنظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و مقابله با آن کلیه تاسیسات گردشگری شامل هتل، بومگردی، آژانس گردشگری تعطیل و سفر گردشگران به شهر چابهار تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی بهترین راه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را قطع زنجیره عنوان کرد و افزود: در خانه ماندن، نرفتن به سفر، جلوگیری از تجمعات غیر ضروری راه های قطع زنجیره ویروس کرونا هستند.

رئیس اداره میراث فرهنگی چابهار با تاکید بر اینکه تمام مهمانسراهای شهرستان‌ها در این مدت تعطیل هستند، تصریح کرد: این مشکل به صورت کوتاه مدت رفع نمی‌شود و باید با رعایت و کنترل بیماری آمار مبتلایان کاهش یابد.

وی افزود: همه شهروندان باید نهایت همکاری را با مراجع متولی بهداشت داشته باشند و از تردد غیر ضروری به شدت پرهیز کنند.

بلوچ زاده خاطرنشان کرد: از تمام هموطنان عزیز درخواست داریم با توجه به تعطیلی مراکز اقامتی و پیرو دستور العمل‌های وزارت بهداشت و درمان تا اتمام بحران کرونا در منزل خود بمانند و به شهر چابهار سفر نکنند.

حمیدرضا شایان؛ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار گفت: طبق اطلاعیه ستاد کرونای شهرستان چابهار با توجه به‌ مصوبات اخیر این ستاد و قرار گرفتن این منطقه در محدوده قرمز شیوع بیماری کرونا، لازم است در جهت حفظ سلامت خود و خانواده از بازگشایی واحدهای صنفی که در گروههای ۲ و ۳ و ۴ گروه بندی صنفی قرار دارند جدا خودداری کنید.

وی افزود: عدم توجه به این مهم موجبات پلمپ ۱۵ روزه واحد صنفی را فراهم خواهد کرد.

رئیس اداره صمت چابهار با تاکید به همکاری تمامی کسبه در اجری این طرح تصریح کرد: صنوف گروه ۱(مواد غذایی، نانوایی، میوه فروشی) با رعایت پروتکل های بهداشتی، و استفاده از ماسک اجازه فعالیت دارند.

انتهای پیام/
 
يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 456129
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *