۰
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار:

بسیج در همه عرصه های کشور پای کار بوده است/ مهم ترین نقش، آموزش و آگاهی بخشی به خانواده ها از طریق اطلاع رسانی

مهدی میرادی گفت: بسیج در همه عرصه های کشور حضور فعال داشته و پای کار بوده است.
بسیج در همه عرصه های کشور پای کار بوده است/ مهم ترین نقش، آموزش و آگاهی بخشی به خانواده ها از طریق اطلاع رسانی
به گزارش چهاربهاران، مهدی میرادی؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار در نشست ستاد کرونای شهرستان ضمن تقدیر از اقدامات اخیر انجام شده توسط دستگاه های اجرایی در برخورد با اصناف متخلف و بی توجه به پروتکل های بهداشتی بیان کرد: با تلاش ها ‌و پیگیری های مجدانه فرماندار شهرستان چابهار و همراهی مدیران ادارات حرکت بسیار خوبی در راستای کمک به کاهش شیوع بیماری صورت گرفته است که مردم نیز همراهی خوبی نشان داده اند.

وی افزود: بسیج بعنوان یک نیروی مردم همچنان که در همه عرصه ها حضوری فعال داشته است، امروز نیز در کنار کادر بهداشت و درمان برای مبارزه با این بیماری خطرناک وارد میدان شده است که قطعا ثمرات و نتایج مثبت آن در روزها و هفته آینده نمایان خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: بسیج در همه عرصه ها جهادی وارد عمل شده و در کنار سایر ارگانها خدمات ارزشمند و ارزنده ای را ارائه داده است.

وی گفت: باید حساسیت ها در خصوص بیماری کرونا در سطح جامعه و به خصوص در بین اعضا خانواده بیشتر شود و این مهم باید توسط حداقل یک نفر از اعضا خانواده بعنوان سفیر سلامت به سایر افراد آموزش داده شود.

میرادی خاطرنشان کرد: امیدواریم شهروندان گرامی که با رعایت پروتکل های بهداشتی نقش بسیار مهمی در قطع زنجیره انتقال بیماری دارند ، همچنان با رعایت توصیه های بهداشتی و خود مراقبتی تا مهار این ویروس خطرناک ما را یاری کنند.

انتهای پیام/

 
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 456124
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *