۰

۲۱ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمندزاهدان توزیع شد

۲۱ هزار بسته لوازم التحریر، سه هزار دست لباس فرم مدرسه و ۱۰ هزار عدد ماسک، هدیه رهبر معظم انقلاب بین دانش آموزان نیازمند در شهر زاهدان توزیع شد.
۲۱ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمندزاهدان توزیع شد
به گزارش چهاربهاران به نقل از مهر، پیش از ظهر امروز مراسم اهدای ۲۱ هزار بسته لوازم التحریر، سه هزار دست لباس فرم مدارس و ۱۰ هزار عدد ماسک، هدیه مقام معظم رهبری به دانش آموزان نیازمند با حضور سردار محمد کرمی، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور، سردار امان الله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و حمید رضا رخشانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در مدرسه دخترانه صدیقه اطهر (س) زاهدان برگزار شد.
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: خوشبختانه در سال‌های اخیر برنامه‌های مشترکی بین دستگاه تعلیم و تربیت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه دانش آموزی، فرهنگیان و مدارس اجرا شده است.
حمید رضا رخشانی افزود: ضرورت همکاری و تعامل سایر نهادها و سازمان‌ها با دستگاه تعلیم و تربیت استان سیستان و بلوچستان در شرایط فعلی مورد انتظار است.
وی بیان کرد: در حوزه‌های ساخت و ساز، تجهیزات، امکانات، موضوع جذب و نگهداشت دانش آموزان، سپاه اقدامات فراوانی را انجام داده و این همکاری‌ها کماکان ادامه دارد.
وی تصریح کرد: همه این اقدامات با هدف ارتقا شاخص‌های آموزشی و پرورشی در حال انجام است که نتایج خوب و ارزنده‌ای به دنبال داشته و دارد.
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب: 455922
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *