۰
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار خبر داد:

پلمپ یک واحد عطاری متخلف در چابهار/ استفاده از هرگونه دارو در مراکز غیردرمانی عواقب جبران ناپذیر دارد

مهدی میرادی گفت: در بازرسی مشترک واحد غذا و دارو و واحد نظارت بر درمان، یک واحد عطاری به علت دخالت و انجام غیر مجاز اقدامات درمانی پلمپ شد.
پلمپ یک واحد عطاری متخلف در چابهار/ استفاده از هرگونه دارو در مراکز غیردرمانی عواقب جبران ناپذیر دارد
مهدی میرادی؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: این عطاری بدون هیچگونه مجوز رسمی اقدام به ویزیت بیمار، تجویز دارو، حجامت، طب سوزنی در حال فعالیت بوده که پس از اطلاع بازرسین غذا و دارو و نظارت بر درمان محل مورد بازدید قرار گرفت و با اخذ مجوز از مقام محترم قضایی واحد متخلف پلمپ شد.

وی ادامه داد: همچنین تمامی تجهیزات پزشکی مورد استفاده در این مکان نیز توقیف شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار تصریح کرد: با انجام تحقیقات و بررسی‌های کارشناسی مشخص شد که این واحد عطاری در زمینه تهیه و توزیع انواع داروهای دست ساز، تقلبی و قاچاق با ادعاهای موهوم چاقی و لاغری کمک جنسی حاوی ترکیبات روانگردان فعالیت می کند.

وی گفت: همشهریان توجه داشته باشند که ارائه هرگونه خدمات درمانی صرفا در اماکن مورد تایید و دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت امکان پذیر است و در غیر اینصورت عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه داشته باشد.

میرادی خاطرنشان کرد: نظارت و پایش مستمر توسط واحدهای نظارتی در شبکه بهداشت و درمان همچنان ادامه خواهد داشت و با متخلفینی که سلامت مردم به خطر بیندازند برابر قانون برخورد صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 455823
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *