مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه چابهار خبر داد:

افتتاح پنجاهمین جایگاه عرضه فرآورده های نفتی در منطقه چابهار

12 شهريور 1399 ساعت 11:22

سید کاظم اسد گفت: پنجاهمین جایگاه عرضه سوخت در منطقه چابهار در شهرستان ایرانشهر و با حضور جمعی از مقامات سیاسی و امنیتی و همراهی مردم منطقه افتتاح شد.


سید کاظم اسد؛ مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه چابهار در حاشیه افتتاح پنجاهمین جایگاه عرضه سوخت در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: جایگاه جدید در فضایی به مساحت دو هزار و چهارصد متر مربع و با ظرفیت ذخیره سازی یکصد و نود هزار لیتر بنزین و نفتگاز با چهار تلمبه و در مجموع 8 نازل در ایرانشهر احداث شد.

وی ادامه داد: این جایگاه با سرمایه گذاری بالغ بر 28 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی تامین و راه اندازی شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه چابهار تصریح کرد: جایگاه مذکور هشتمین جایگاه شهرستان ایرانشهر و هجدهمین جایگاه این ناحیه محسوب می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با افتتاح جایگاه مذکور بار ترافیکی موجود در سایر جایگاه ها کم و به کاهش صفوف خودروها در زمان سوختگیری منجر و نهایتا جلب رضایت مردم منجر شود.

اسد خاطرنشان کرد: عزم و اراده تمامی کارکنان و مسئولین در منطقه بر پایه ایجاد زیرساخت های مناسب در جهت خدمت رسانی مناسب به همه مردم در اقصی نقاط استان سیستان و بلوچستان است و سعی خواهیم کرد در این راستا تمامی امکانات منطقه را مورد استفاده قرار دهیم.

شایان ذکر است؛ منطقه چابهار در جنوب استان سیستان و بلوچستان با وسعت عملیاتی 80 هزار کیلومتر مربع و بیش از یک میلیون دویست و پنجاه هزار نفر جمعیت دارای سه ناحیه مرکزی، ایرانشهر و نیکشهر است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 455820

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/455820/افتتاح-پنجاهمین-جایگاه-عرضه-فرآورده-های-نفتی-منطقه-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir