۰
مدیر دانشجویی؛

برگزاری مسابقات کشوری کاراته دانشجویان در بخش کاتای انفرادی

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: اداره کل تربیت بدنی وزارت بهداشت در حوزه ورزش‌های قهرمانی، مسابقات کاراته دانشجویان را در قسمت (کاتای انفرادی) و در دو بخش پسران و دختران برگزار می کند.
برگزاری مسابقات کشوری کاراته دانشجویان در بخش کاتای انفرادی
به گزارش چهاربهاران، مهناز دیده ور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی مفدا ایرانشهر اظهار داشت: با توجه به پروتکل‌های بهداشتی در کل کشور برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و  عدم برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی دانشجویی در سطح کشور، اداره کل تربیت بدنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در حوزه ورزش‌های قهرمانی در نظر دارد تا مسابقات کاراته دانشجویان را در قسمت (کاتای انفرادی) و در دو بخش پسران و دختران برگزار نماید.
وی افزود: دانشجویان می توانند از امروز تا هفت مرداد ماه اسامی خود را به کارشناس تربیت بدنی دانشگاه از طریق شماره تلفن  05437210483  داخلی (112) یا به شماره 09157816909 در فضای مجازی واتساپ برای ثبت نام ارسال تا پس از احراز شرایط فنی در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بیان داشت: این مسابقات بدون محدودیت ثبت نام و در دو رده‌ی کمربندی (زیر قهوه ای) و (قهوه ای و مشکی) و چهار سبک ( شوتوکان، شیتوریو، وادوریو و گوجوریو) برگزار می‌شود.
دیده ور تصریح کرد: در این مسابقات در رده کمربندی زیر قهوه‌ای کاتاروها فقط مجاز به اجرای کاتاهای پایه هستند و در رده کمربندی قهوه‌ای و مشکی اجرای کاتا به صورت آزاد بوده وکاتارو مجاز به تکرار یک کاتا نمی باشد.
وی خاطر نشان کرد: جداول و گروه‌بندی مسابقات و همچنین زمان و نحوه برگزاری مسابقات پس از معرفی دانشجویان و براساس تعداد شرکت کنندگان توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت بهداشت مشخص و به اطلاع دانشجویان شرکت کننده خواهد رسید.

انتهای پیام/

خبرنگار: عطیه رودینی
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 455255
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *