۲ انتصاب از سوی وزیر کشور در سیستان و بلوچستان انجام شد

15 تير 1399 ساعت 13:51

وزیر کشور در حکمی جداگانه ماندانا زنگنه سروش را به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان و فریبا برنائی بجد را به سمت فرماندار شهرستان تفتان معرفی و منصوب کرد.


به گزارش چهاربهاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ در حکم دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب ماندانا زنگنه سروش آمده است: بنا به پیشنهاد استاندار سیستان و بلوچستان و با توجه به تائید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری این استان منصوب می‌شوید.
امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با تمامی نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشگری سیستان و بلوچستان و بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف این استان موفق باشید.
توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای "مدظله العالی" از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
همچنین در حکم وزیر کشور خطاب به فریبا برنائی بجد آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم سیستان و بلوچستان به سمت فرماندار شهرستان تفتان منصوب می‌شوید.
 امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" موفق باشید.


کد مطلب: 455242

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/455242/۲-انتصاب-سوی-وزیر-کشور-سیستان-بلوچستان-انجام

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir