فرمانده سپاه شهرستان چابهار خبر داد:

اهدای 15 کمک جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار چابهاری

12 تير 1399 ساعت 13:24

محمدعلی پوراحمدیان گفت: همزمان با ایام با عظمت دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب؛ 15 سری کمک جهیزیه به نوعروسان نیازمند چابهاری اهدا شد.


سرهنگ پاسدار محمدعلی پوراحمدیان؛ فرمانده سپاه شهرستان چابهار در حاشیه مراسم اهدای جهزیه به نوعروسان در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: در دهه مبارک کرامت و هفته عفاف و حجاب با مشارکت موسسه خیریه آبشار عاطفه ها، کانون فرهنگی زنان بلوچ و سپاه شهرستان چابهار 15 سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند تهیه و به آن‌ها اهداء شد.
 
وی با اشاره به اینکه بسیج بعنوان یک نیروی مردمی در همه عرصه ها است افزود: اقدامی که در بسیج بیش از همه مهم می باشد، عمق بخشی داخلی است که با محوریت محرومیت زدائی ایفای نقش می کند و بر همین اساس بسیج بعنوان یک نیروی مردمی پا در عرصه میدان می گذارد.
 
فرمانده سپاه چابهار ادامه داد: این اقلام شامل اجاق گاز، پتو، سرویس قابلمه، کفش و چادر سفید با رعایت شان و منزلت به این نوعروسان اهدا شود.
 
وی با اشاره به اینکه همه ما باید در زندگی اهل بیت را الگوی خود قرار دهیم تصریح کرد: خانواده‌ای که با عشق و ارادت به اهل بیت (ع) تشکیل می‌شود و الگوی زندگی خود را سیره و فرهنگ رضوی قرار می‌دهد، موفق و مورد رضایت خداوند خواهد بود.
 
پوراحمدیان گفت: توجه به مقوله دین در خانواده و باور این مسئله که عنایات خداوند در تمامی شئون زندگی انسان جاری است، باعث ایجاد زندگی سرشار از محبت و عشق خواهد شد.
 
فرمانده سپاه چابهار خاطرنشان کرد: کاهش محرومیت‌ها و رسیدگی به اقشار نیازمند در اولویت فعالیت‌های سپاه است و توجه به محرومان و نیازمندان جامعه، ایتام و خانواده‌های کم‌بضاعت همواره در دستور کار ما قرار دارد.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 455211

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/455211/اهدای-15-کمک-جهیزیه-نوعروسان-کم-برخوردار-چابهاری

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir