۰

امام رضا (ع) مایه افتخار تمامی مذاهب دنیا است

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: امام رضا (ع) نه تنها در میان تشیع و تسنن از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است بلکه سایر ادیان الهی نیز احترام خاصی برای آن حضرت قائل هستند.
امام رضا (ع) مایه افتخار تمامی مذاهب دنیا است
به گزارش چهاربهاران، حجت‌الاسلام عیسی بزمانی مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت ثامن الحجج (ع) افزود: مقطع زمانی که امام رضا (ع) درآن حضور داشتند تضارب آیین ها، اندیشه‌ها و افکار فرق اسلامی و سایر ادیان رواج داشت.
او ادامه داد: امام رضا (ع) در این دوران نقش محوری در هدایت اندیشه‌های فرق اسلامی و ادیان دیگر ایفا می‌کردند و به عنوان عالم آل محمد (ص) در عصر خودشان شناخته می‌شدند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در تعریف عالم آل محمد (ص) گفت: علی ابن موسی الرضا (ع) به عنوان ویراستار علم پیامبر (ص) در مقطع زمانی خودشان سرآمد علمی نسبت به سایر ادیان بودند و عالمان و اندیشمندان ادیان دیگر را در نشست‌های مختلف به چالش می‌کشاندند.
حجت الاسلام بزمانی گفت: توجه به علم و رونق فعالیت‌های علمی از شاخصه‌های دوران امامت امام رضا (ع) است ایشان در هر مقطعی از زمان از لحاظ فکری، اندیشه‌ای و آموزه‌های حیاتی امت اسلامی را تغذیه فکری می‌کردند.
او  در پایان گفت: دوستداران و عاشقان اهل بیت پیامبر (ص) به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ولادت امام مهربانی‌ها (ع) را به صورتی متفاوت با سال‌های گذشته جشن می‌گیرند.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۱
کد مطلب: 455204
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *