۰

٨٠٠ تن کلزا از ایرانشهر به کارخانه‌های روغن تهران حمل شد

رییس اداره غله وخدمات بازرگانی ایرانشهر گفت: امسال یکهزار و ۲۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی به کشت کلزا اختصاص داشت که ٨٠٠ تن از این محصول خریداری و به تهران ارسال شده است.
٨٠٠ تن کلزا از ایرانشهر به کارخانه‌های روغن تهران حمل شد
به گزارش چهاربهاران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان محسن الله دادی رییس اداره غله وخدمات بازرگانی ایرانشهر اظهار کرد: محصول کلزای مناطق پیشین، دلگان، بمپور و ایرانشهر توسط اداره غله وخدمات بازرگانی ایرانشهر خریداری شده است.
وی بیان کرد: امسال با هدف حمایت از کشاورزان و تشویق آنان برای کشت محصولات استراتژیکی ۶٠ درصد کرایه حمل محصول کلزا نیز به کشاورز پرداخت شده است.
رییس اداره غله و خدمات بازرگانی ایرانشهر گفت: امسال از سوی دولت هر کیلوگرم کلزا ۴۶ هزار و ۶٠٠ ریال از کشاورزان خریداری شده است.
وی افزود: پارسال وجه فروش محصولات کشاورزی در سریعترین زمان ممکن به حساب کشاورزان واریز شد و در سالجاری برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای بود که مجددا در سریعترین زمان ممکن حتی به صورت روزانه وجه حاصل از فروش محصولات کشاورزی واریز شود.
الله دادی با بیان اینکه محصول کلزای امسال جنوب سیستان و بلوچستان با توجه به بارندگی‌های اواخر سال گذشته از مرغوبیت بالایی برخوردار بود گفت: برداشت کلزا در جنوب این استان از اوایل فروردین آغاز و تا اوایل خرداد ادامه داشت.
انتهای پیام/
دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 455171
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *