۰

اگر چراغ سبز حمله به اسرائیل داده شود بسیار شدید خواهد بود

منابع امنیتی عالی رتبه در تل آویو اذعان کردند: بدترین سناریو برای اسرائیلی ها، شلیک بیش از هزار موشک در روز به اسرائیل است.
اگر چراغ سبز حمله به اسرائیل داده شود بسیار شدید خواهد بود
به گزارش چهاربهاران به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از رای الیوم، منابع امنیتی عالی رتبه در تل آویو اذعان کردند: بدترین سناریو برای اسرائیلی ها، شلیک بیش از هزار موشک در روز به اسرائیل است. اگر شاخه نظامی حزب الله چراغ سبز حمله را دریافت کند، حملات گسترده نه تنها در خط مقدم بلکه به عمق اسرائیل با موشک های نقطه زن انجام خواهد شد.
این در حالی است که با وجود اینکه صهیونیستها تلاش می کنند که ترس و وحشت خود را از جنگ سوم در لبنان پنهان نگه دارند اما کارشناسان امور رژیم صهیونیستی از ترس مقامات سیاسی و امنیتی این رژیم و سرخوردگی شدید آنها درباره حزب الله خبر می دهند؛ به طوری که آویگدور لیبرمن از مقامات امنیتی سابق رژیم صهیونیستی گفت: حزب الله شبیه یک ارتش شده است و بسیاری از کشورهای عضو ناتو سلاحی که حزب الله در اختیار دارد را ندارند و حزب الله دشمن شماره یک اسرائیل است.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونت به نقل از منابع امنیتی رژیم صهیونیستی از برگزاری رزمایش گسترده ارتش این رژیم خبر داده است.
یک تحلیلگر کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به نقل از منابع امنیتی این رژیم اعلام کرد: نگرانی اسرائیل تصرف شهرک های اسرائیلی است زیرا این برای نخستین بار خواهد بود و تاثیر مخرب و منفی بر اسرائیلی ها دارد و از این رو ارتش اسرائیل هر کاری برای ممانعت از آن انجام می دهد. اگر این شهرک ها برای چند ساعت هم به تصرف حزب الله درآید، تصاویری که از آن منتشر می شود، تاثیر تاریخی دارند.
انتهای پیام/
يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۲
کد مطلب: 455148
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *