۰

پرداخت بیش از ۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش کشاورزی استان

قزلباش از پرداخت بیش از ۵ هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۰۶۳۳ طرح کشاورزی استان از ابتدای سال ۱۳۹۸ تا کنون خبر داد.
پرداخت بیش از ۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش کشاورزی استان
به گزارش چهاربهاران، امیر حسام قزلباش، مدیر شعب بانک کشاورزی  سیستان و بلوچستان در نشست خبری که صبح امروز  به مناسبت هشتاد و هفتمین سالروز تأسیس بانک کشاورزی برگزار شد مدیر شعب این بانک به بیان گزارش عملکرد و برنامه‌های این بانک پرداخت.
قزلباش بیان داشت: از مجموع ۵ هزار و ۴۱۰ میلیون ریال تسهیلات پرداختی این بانک، مبلغ ۲۰۹۸ میلیارد ریال مربوط به طرح‌های اشتغال پایدار و ۱۶۰۲ میلیارد ریال به توسعه مکانیزاسیون و طرح‌های صادرات گرا است؛ که از این میزان، مبلغ ۱۴۳ میلیارد ریال طرح‌های توسعه سواحل جاسک تا گواتر، ۲۶۹ میلیارد ریال طرح‌های توسعه مکانیزاسیون، ۹ میلیارد مربوط به توسعه گلخانه ها، ۴۶ میلیارد ریال مربوط به طرح‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی و ۶ میلیارد ریال مربوط به سرمایه در گردش طرح‌های زراعی است.
قزلباش با اشاره به فعالیت مستمر و مسئولانه این بانک در راستای مسئولیت‌های اجتماعی افزود طی بازه زمانی فوق الذکر ۱۳۹۷ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به ۴۸۰۷ متقاضی پرداخت شده است؛ و از این محل ۴۰۹۳ زوج جوان هم استانی با دریافت مجموع تسهیلات به مبلغ ۱۲۶۲ میلیارد ریال مورد حمایت این بانک قرار گرفتند.
قزلباش در پاسخ به سوال خبرنگاران از حمایت از ۱۰۸ طرح راکد استان برای بازگشت به چرخه اقتصادی در قالب بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۷ خبر داد.
او همچنین تأکید کرد بانک کشاورزی در پرتفوی منابع شبکه بانکی استان دارای ۱۰.۸ درصد سهم از بازار است و در پرتفوی پرداخت تسهیلات استان ۱۱.۷ درصد و این تفاوت حاکی از آن است که بانک کشاورزی استان، جذب اعتبار از مرکز برای تأمین مالی طرح‌های استان داشته است و نسبت تزریق اعتبار به استان، به جذب منابع توسط این بانک بیش‌تر از یک است.
مدیر شعب بانک کشاورزی استان در کمال مسرت از ساخت دو مدرسه شش کلاسه در بخش‌های ملکی هیرمند و جلگه چاه اسحق دلگان خبر داد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب: 455085
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *