۰

بیش‌از یک تن موادمخدر در زاهدان کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر این استان با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی در بازرسی از یک دستگاه کامیون یک تن و ۱۱۳ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف کردند.
بیش‌از یک تن موادمخدر در زاهدان کشف شد
به گزارش چهاربهاران، سردار احمد طاهری جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با کسب خبری از پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی مبنی بر جابه جایی محموله مواد با یک دستگاه کامیون از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهر زاهدان بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان وارد عمل شدند.
او ادامه داد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان پس از چند ساعت کنترل راه‌های ارتباطی منتهی به شهر زاهدان، عصر روز گذشته خودرو حامل موادمخدر را در ورودی این شهر شناسایی و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن دستگیری راننده خودرو در بازرسی از جاسازی ماهرانه کامیون یک تن و ۱۱۳ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.
او  با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی خاطر نشان کرد: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی و حضور کامل در تمام نقاط سیستان و بلوچستان اجازه نخواهد داد قانون شکنان و قاچاقچیان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب: 455038
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *