۰
به منظور جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در سواحل انجام شد؛

گشت اختصاصي يگان حفاظت بنادر استان از نوار ساحلي و سازه هاي دريايي سيستان و بلوچستان/ تعامل سازنده با صاحبان صنایع دریایی در سال جهش تولید

محافظ سوم سهراب طیبی گفت: در راستای نظارت عالیه سازمان بنادر و به منظور جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در سواحل، از نوار ساحلی و اسکله های صیادی استان بازدید شد.
گشت اختصاصي يگان حفاظت بنادر استان از نوار ساحلي و سازه هاي دريايي سيستان و بلوچستان/ تعامل سازنده با صاحبان صنایع دریایی در سال جهش تولید
محافظ سوم سهراب طیبی؛ فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران از گشت اختصاصی از نوار ساحلی استان به منظور جلوگيري از ساخت و ساز غير مجاز در سواحل و در راستاي بند ۲۲ ماده ۳ آيين نامه سازمان بنادر و دريانوردي خبر داد.

وی افزود: طی گشت دو روزه، از نوار ساحلی استان، سازه های اسکله و عمليات لايروبي اسكله صيادي رمين، اسكله مردمي گیشاب، پروژه سه هزار هكتاري گلخانه گيشاب، نوار ساحلي شرق، اسكله مردمي روديك، اسكله هاي صيادي بريس- پسابندر و موج شكن مردمي گواتر بازدید بعمل آمد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در این راستا، اسكله صيادی و اسكله ساماندهي قايق ها در كنارك، اسكله صيادي تنگ جديد و قديم، موج شكن مردمي گورديم و کارگاه های لنج سازي مورد بازديد قرار گرفت.

محافظ سوم سهراب طيبي خاطرنشان کرد: به منظور افزايش آگاهي عمومي در ارتباط با حق مالكيتي و نظارت عاليه سازمان بنادر و دريانوردی بر سواحل، بنادر و سازه هاي دريايي؛ با رويكرد تعاملي سازنده نسبت به راهنمايي و اطلاع رساني به صاحبان صنايع دريايي اقدامات لازم انجام گرفت.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 455026
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *