۰
مدیر کل شیلات استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

اجرای پروژه خط انتقال آب از اسکله آبگیری مجتمع پرورش میگوی رودیک/ پهلوگیری هزار فروند شناور قایق در عملیات لایه روبی اسکله بریس

محمد شهلی بر گفت: پروژه خط انتقال آب از اسکله آبگیری سایت پرورش میگوی رودیک چابهار با استقرار دستگاه‌ها و ماشین آلات موردنیاز پروژه از جمله یک دستگاه بارج و یک دستگاه یدک کش بزودی آغاز می‌شود.
اجرای پروژه خط انتقال آب از اسکله آبگیری مجتمع پرورش میگوی رودیک/ پهلوگیری هزار فروند شناور قایق در عملیات لایه روبی اسکله بریس
محمد شهلی بر؛ مدیر کل شیلات سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: به منظور تکمیل زیر ساختهای سایت پرورش میگوی رودیک که در تعهد بخش دولتی است و با توجه به برنامه ریزی انجام شده تعداد دو دستگاه پمپ خریداری شده به همراه متعلقات مربوطه جهت نصب بر روی اسکله آبگیری مجتمع مذکور در محل پروژه تخلیه که پیمانکار در حال برنامه ریزی جهت نصب می باشد.
 
وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده در سال جهش تولید شاهد بهره برداری از فاز یک مجتمع مذکور هستیم.
 
احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از پروژه خط انتقال آب از اسکله آبگیری مجتمع پرورش میگوی رودیک ضمن تسریع در روند اجرای عملیات این پروژه و فعال سازی آن خواستار برنامه زمانبندی اتمام پروژه و گزارش مالی و اعتبارات تخصیص یافته و مورد نیاز جهت اتمام پروژه و تعهدات دولتی پروژه مذکور شد.

 
پهلوگیری هزار فروند شناور قایق در عملیات لایه روبی

مدیر کل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: حوضچه اسکله بریس ۱۲هکتار است که برای لایروبی حوضچه و کانال ورودی به میزان ۳۰۰ هزار متر مکعب لایروبی انجام خواهد شد.

وی گفت: همچنین احداث دستک رسوبگیر به طول ۴۵۵ متر در دست اجرا توسط پیمانکار است.
 
شهلی بر با بیان اینکه پیمانکار این پروژه شرکت حشمت رود است تصریح کرد: در صورت انجام عملیات لایروبی و احداث دستک رسوبگیر امکان پهلوگیری حدود ۱۰۰۰ فروند شناور قایق و ۲۰۰ فروند شناور لنج وجود دارد.


انتهای پیام/
 
 
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 455024
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *