۰

ناکامی قاچاقچیان مسلح در انتقال یک تن و ۱۳ کیلو مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان مسلح در انتقال یک تن و ۱۳ کیلو موادمخدر در شهرستان خاش خبر داد.
ناکامی قاچاقچیان مسلح در انتقال یک تن و ۱۳ کیلو مواد مخدر
به گزارش چهاربهاران، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق از مناطق مرزی به حوزه شهرستان "خاش" دست یافتند.
او افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری تیم‌هایی از ماموران انتظامی شهرستان خاش پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی سرانجام روز گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه "پژو ۴۰۵" در حال جابه جایی محموله مواد افیونی در یکی از محور‌های فرعی "خاش-ایرانشهر" بودند را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.
این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس ضمن رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.
سردار قنبری بیان داشت: در پاک سازی منطقه درگیری، ۲ تن از اعضای این باند دستگیر و در بازرسی از خودرو‌ها یک تن و ۱۳ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر شامل: ۸۰۹ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک، ۲۰۲ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش، یک کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه، یک قبضه سلاح گرینوف به همراه ۴۵۰ فشنگ و ۲۵ فشنگ جنگی اسلحه کلت کشف شد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند حرفه‌ای قاچاق، خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب: 454996
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *