۰
رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی چابهار خبر داد:

تعطیلی تمام تاسیسات گردشگری با قرمز شدن وضعیت چابهار

عبدالحمید بلوچ زاده گفت: تمام تاسیسات گردشگری شهرستان چابهار با توجه به قرمز شدن وضعیت چابهار در پی شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند
تعطیلی تمام تاسیسات گردشگری با قرمز شدن وضعیت چابهار
عبدالحمید بلوچ زاده؛ رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: به منظور قطع زنجیره ویروس کرونا و برای جلوگیری از مبتلا شدن مردم مسیرهای گردشگری چابهار تا سفید شدن وضعیت بسته هستند..

وی ادامه داد: در صورت مشاهده خدمات دهی توسط تاسیسات گردشگری و به خطر انداختن جان شهروندان و مردم روستاهای هدف گردشگری با تاسیسات متخلف برخورد قانونی لازم صورت می گیرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی چابهار افزود: بدلیل عدم رعایت برخی از شهروندان وضعیت چابهار قرمز می باشد که در صورت ادامه روند عدم رعایت اصول بهداشتی وضعیت از کنترل خارج می شود.
 
وی اذعان کرد: همه شهروندان باید نهایت همکاری را با مراجع متولی بهداشت داشته باشند و از تردد غیر ضروری به شدت پرهیز کنند.

بلوچ زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیشتر مبتلایان از بیماری خود بی خبر هستند، بهترین راه پیشگیری ماندن در خانه و نرفتن به سفر است.

وی گفت: از تمام هموطنان عزیز درخواست داریم با توجه به تعطیلی مراکز اقامتی و پیرو دستور العمل‌های وزارت بهداشت و درمان تا اتمام بحران کرونا در منزل خود بمانند و به شهر چابهار سفر نکنند.

انتهای پیام/
سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب: 454990
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *