۰

احیای مشاغل آسیب دیده از مهم‌ترین اولویت‌های پسا کرونایی است

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: یکی از اساسی‌ترین اولویت‌های کشور احیای مشاغل آسیب دیده از کروناست.
احیای مشاغل آسیب دیده از مهم‌ترین اولویت‌های پسا کرونایی است
به گزارش چهاربهاران، مجید کیان‌پور، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اولویت‌های کشورمان بعد از ریشه کن شدن کرونا گفت: در شرایط کنونی بهترین رویکرد بازسازی مشاغل از دست رفته و آسیب دیده در بحران کروناست  که به ثبات چرخه اقتصاد منتهی می‌شود.
کیان پور افزود: دولت باید به مشاغل آسیب دیده تسهیلات بلاعوض یا تسهیلات ارزان قیمت دهد تا دوباره رونق تولید ایجاد شود چرا که همه این اقدامات زمینه‌ای برای جهش تولید است.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید برای دوران پسا کرونایی برنامه ریزی و شرایطی  فراهم شود که اقتصاد کشور پایدار  بماند و در عین حال رشد و تولید ناخالص ملی افزایش یابد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اولویت اول کشور پایداری شرایط فعلی اقتصاد، برنامه ریزی برای جهش تولید، رشد تولید ناخالص ملی و فیزیکی است، اظهار کرد: این سه عامل  به رونق بهتر اقتصاد و صنعت کمک می‌کند و به دنبال آن قدرت پول ملی افزایش می‌یابد، البته باید تلاش شود قدرت پول ملی در برابر ارز‌های خارجی تقویت شود.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب: 454823
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *