۰

ادای احترام نماینده منتخب حوزه انتخابیه چابهار به مقام شهدا

نماینده منتخب مردم در چابهار، کنارک، قصرقند و نیکشهر در مجلس شورای اسلامی با حضور در گلزار شهدای گمنام شهرستان چابهار، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
ادای احترام نماینده منتخب حوزه انتخابیه چابهار به مقام شهدا
به گزارش چهاربهاران، معین الدین سعیدی نماینده منتخب حوزه انتخاباتی شهرستان های چابهار، کنارک، قصرقند و نیکشهر پس از کسب آرای لازم و راه یافتن به بهارستان با حضور بر سر مزار شهدای گمنام دانشگاه دریانوردی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

معین الدین سعیدی با بیان اینکه ادای احترام و تجدید میثاق با آرمان های شهدا و امام شهدا در راس تمامی برنامه ها است افزود: با خود عهد بسته بودم چنان چه به عنوان نماینده منتخب مردم به مجلس شورای اسلامی راه یابم اولین برنامه کاری خود را ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام و تجدید میثاق با آرمان های شهدا و امام راحل قرار دهم زیرا ما هرچه داریم به برکت خون شهدا و صبر و ایثار خانواده های معظم شاهد و ایثارگر است.

وی گفت: به فرموده امام راحل (ره) "شهدا شمع محفل بشریتند" و ما باید به عنوان منتخب مردم از کیان نظام مقدم جمهوری اسلامی ایران و خون پاک شهدا پاسداری کنیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های چابهار و کنارک با تبریک انتخاب نماینده مردم شریف شهرستان های چابهار و کنارک و نیکشهر و قصرقند بیان کرد: اینکه ما می بینیم منتخب مردم اولین برنامه کاری خود را ادای احترام به مقام شامخ شهدا و مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان گمنام قرار می دهد، بیشتر به جایگاه والای شهدا و فرهنگ غنی ایثار و شهادت و تاثیر در روحیه جهادی و انقلابی مسئولین، پی می بریم.

ملیحه رضایی افزود: ان شاالله به برکت خون مقدس شهدا و سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی ایران عزیزمان در مسیر رشد و بالندگی گام برمی دارد.

وی گفت: حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای یک بار دیگر عظمت ملت شریف ایران را به جهانیان ثابت کرد.

در پایان این مراسم شرکت کنندگان ضمن قرائت فاتحه و تقدیم شاخه گل به ارواح طیبه شهدا در پایان با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/
يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 454705
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *