۰

انقلاب اسلامی عامل وحدت جهان اسلام شده است/ امنیت امروز کشور حاصل جانفشانی های نیروهای سپاه پاسداران می باشد

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی گفت: امروز شهید سلیمانی ها و همت ها با ایثار و جانفشانی خود نشان داده اند که سپاه از جان خود برای این انقلاب مایه گذاشته تا امنیت مردم پایدار بماند.
انقلاب اسلامی عامل وحدت جهان اسلام شده است/ امنیت امروز کشور حاصل جانفشانی های نیروهای سپاه پاسداران می باشد
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی امام جمعه چابهار در دیدار جانشین فرمانده سپاه شهرستان چابهار که بمناسبت دهه فجر صبح امروز در مسجد امام حسین علیه السلام انجام شد بیان کرد: ولایت‌مداری‌، وفاداری به آرمان‌های امام و شهدا ، وفاداری به قانون اساسی، حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت مداری را از جمله خصوصیات یک فرد انقلابی است که امروز در نیروهای سپاه دیده می شود.

وی تاکید کرد: وضعیت دشمن امروزی ما طوری است که هر روز ضعیف‌تر می‌شود و به همین دلیل در این شرایط دهه فجر باشکوه تر از هر سال برگزار شود.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی پیام می‌دهد که چراغ امید روشن است و ضعف دشمن از حقانیت اسلام و گسترش در جوامع اروپایی می باشد و این راه با شتاب جلو می‌رود در این شرایط قطعاً باید دهه فجر متفاوت نسبت به سال گذشته باشد.

وی تشریح کرد: دشمن با شیطنت ها، حمایت از منافقان و تروریست ها، تحریم ها و مشکلات می خواهد انقلاب را ناکار آمد جلوه دهد ولی همه ما وظیفه داریم مبارزه با استکبار و استبداد، دفاع از محرومان و مظلومان و بیان دستاوردهای نظام را برای نسل جوان بازگو و به آیندگان منتقل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آسیب‌های وارد شده و توطئه‌هایی که علیه انقلاب اسلامی توسط دشمنان برنامه ریزی و اجرا شدند ناشی از ضعف دشمنان بوده و مانند تار عنکبوت سست می باشد و روشنگری در کنار تبیین حقانیت اسلام این دسیسه ها را می تاراند.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 454659
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *