کارگاه آموزشی "دانشگاه ارزش آفرین وکارآفرین" جهشی به سوی اشتغال پایدار در دانشگاه دریانوردی چابهار

12 بهمن 1398 ساعت 7:32

محمود نصیری گفت: کارگاه تخصصي و یک روزه "دانشگاه ارزش آفرين و كارآفرين" با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه های دریانوردی و علوم دریایی چابهار در این دانشگاه برگزار شد.


محمود نصیری رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: این کارگاه تخصصي و یک روزه "دانشگاه ارزش آفرين و كارآفرين" با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه های دریانوردی و علوم دریایی چابهار، آزاد اسلامی واحد چابهار، علمی کاربردی و دانشگاه بین المللی چابهار با همکاری دانشگاه دریانوردی و علوم چابهار و‌ پارک علم و فناوری مکران و با حضور مشاور معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات وفناوری در محل سالن فرخی برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه تخصصی یک روزه، دكتر "مصطفی كريميان اقبال" تاثیر دانشگاه هاي كارآفرين (دانشگاه هاي نسل سوم) و سایر دانشگاه ها بر جامعه و سازگاري آن ها براي تربيت رهبران آينده تدریس کردند همانطور نوآوری و کارآفرینی علاوه بر آموزش و‌ پژوهش، به عنوان یکی از شاخص های رنکینگ دانشگاه های مطرح است.

نصیری ادامه داد: شناسایی مشکلات و تبدیل آنها به صورت مسئله و‌ تبدیل این تهدیدها به فرصت و ایجاد حس رقابت و انگیزشی بین دانشجویان در جهت انجام کار تیمی و همچنین بحث استقلال و آزادی عمل دانشگاه ها در جهت رسیدن به اهداف و‌ چشم انداز آتی آنان، از موضوعاتی بود که در کارگاه تخصصي "دانشگاه ارزش آفرين و كارآفرين" به آن پرداخته شد.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار بعنوان مهمترین و تخصصی ترین دانشگاه کشور در حوزه دریانوردی و علوم دریایی دارای سه دانشکده، مهندسی دریا، مدیریت و علوم انسانی و علوم دریایی در 42 رشته تحصیلی در کلیه مقاطع تحصیلی می باشد که بیش از سه هزار دانشجو در حال تحصیل در این دانشگاه می باشند،* *این دانشگاه منطبق با استانداردهای سازمان جهانی دریانوردی (IMO) و الزمات آموزشی دریانوردان (STCW78) بوده و دارای گواهینامه اروپاست.

انتهای پیام/


کد مطلب: 454650

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/454650/کارگاه-آموزشی-دانشگاه-ارزش-آفرین-وکارآفرین-جهشی-سوی-اشتغال-پایدار-دریانوردی-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir