۰

دهکده سلامت در منطقه آزاد چابهار راه اندازی می شود

عبدالرحیم کردی گفت: راه اندازی دهکده سلامت با حمایت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، ایرانشهر و منطقه آزاد چابهار در جهت افزایش شاخص های بهداشت و سلامت انجام می شود.
دهکده سلامت در منطقه آزاد چابهار راه اندازی می شود
عبدالرحیم کردی، مدیر عامل منطقه آزاد چابهار در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: در حال حاضر سمینار چشم پزشکی در چابهار در حال برگزاری می باشد و این مهم می تواند یکی از تاثیرگذارترین برنامه های در حال اجرا در منطقه باشد.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه های سلامت محور با حمایت منطقه آزاد چابهار همراه است افزود: دهکده سلامت موجب رونق فعالیت های سلامت در جنوب استان خواهد شد و باید با ارتقای زیرساخت ها و نیروی انسانی شاخص های مورد نیاز را افزایش دهیم.

کردی با اشاره به به ازدیاد بیماری های چشمی در چابهار تاکید کرد: مشارکت چشم پزشکان نخبه ایران برای ورود و درمان این معضل از تاثیر گذارترین برنامه های سلامت در جنوب استان می باشد.

مدیر عامل منطقه آزاد چابهار خاطرنشان کرد: قانون توسعه منطقه آزاد در مجلس شورای اسلامی مصوب شده است و با اجرایی شدن قانون توسعه منطقه آزاد چابهار در ورود کالاها و تجهیزات سلامت محور از بندر چابهار و ارسال آن به نقاط مختلف کشور گام بر خواهیم داشت.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 454627
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *