۰

ارسال محموله مواد غذايی برای سيل زدگان دشتياری توسط تعاونی های صيادی

محمد شهلی بر گفت: يك محموله مواد غذايی و آشاميدنی توسط شورای مديريت بهره برداری و تعاونيهای صيادی منطقه بريس برای كمك به سيل زدگان منطقه دشتياری ارسال شد.
ارسال محموله مواد غذايی برای سيل زدگان دشتياری توسط تعاونی های صيادی
محمد شهلی بر، مدیر کل شیلات سیستان و بلوچستان در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: اين محموله شامل مقاديري آب معدنی، قوطي كنسرو لوبیا، قوطي كنسرو بادمجان، قوطي كنسرو ماهي، بيسكوئيت، دوغ و تعدادي قرص نان گرم می باشد.

وی با بیان اینکه این محموله به روستاي كلاني ارسال شده است، افزود: كمكها از سوي جامعه صيادي ادامه داشته و صيادان ديگر بنادر نيز در حال تهيه و ارسال محموله هاي كمكي براي مردم شريف سيل زده چابهار و كنارك مي باشند.

شهلي بر ادامه داد: این محموله به همت شورای مديريت بهره برداری و تعاونی های صيادي بريس تهيه و به روستای كلانی دشتياری ارسال شد.

وی با بیان اینکه کمک رسانی به سیل زدگان باید دغدعه همه باشد تاکید کرد: مطمئنا بزرگترین کمک در شرایط سخت به سیل زدگان دشتیاری علاوه بر ارسال محموله این است که مسئولین در کنار مردم می باشند.

وی خاطرنشان کرد: جنبه والای معنوی کمک به سیل زدگان مطمئنا بسیار ارزشمند است و این کمک ها دلگرمی خوبی برای مردم دشتیاری خواهد بود.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۵۲
کد مطلب: 454584
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *