۰

موافقت اولیه احداث دو اسکله گردشگری در چابهار و کنارک توسط سازمان بنادر کشور

عباس آذر پیکان گفت: احداث دو اسکله گردشگری در گواتر و بندر زرآباد گامی بلند جهت تغییر و تحول زیرساخت های گردشگری استان خواهد بود که سازمان بنادر در گام نخست با اجرای این پروژه موافقت کرده است.
موافقت اولیه احداث دو اسکله گردشگری در چابهار و کنارک توسط سازمان بنادر کشور
به گزارش چهاربهاران، عباس آذرپیکان معاون فنی و زیربنایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در نشستی که صبح امروز با رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و رئیس اداره پست چابهار که با موضوع چگونگی بالفعل کردن قابلیت های گردشگری دریایی در بندر چابهار داشت ضمن بر شمردن ظرفیت های گردشگری سواحل استان گفت: سازمان بنادر در راستای مسئولیت های اجتماعی و تحقق اهداف منشور حقوق شهروندی برنامه هایی را در دست اجرا دارد.

وی با اشاره به توجه ویژه وزیر راه و شهرسازی به سواحل استان و انتخاب چابهار به عنوان سرفصل تعاملات شهر و بندر اظهار کرد: سازمان بنادر نیز در قالب مطالعات تعامل شهر و بندر در راستای رونق گردشگری دریایی در استان اقدام هایی را در دست اجرا دارد.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این راستا زیر ساخت های گردشگری گواتر در شرق و درک در غرب چابهار به عنوان دو قطب سواحل استان در چهارچوب مسئولیت های اجتماعی سازمان بنادر و به منظور رونق اقتصاد، ایجاد اشتغال و امنیت دریایی، به صورت هدفمند ایجاد می شود.

وی با بیان این که در ماه های آینده مطالعات احداث این دو اسکله گردشگری آغاز خواهد شد گفت: همچنین سازمان بنادر جهت مرمت، تعمیر و بهینه سازی ساختمان ها و بناهای تاریخی شهر چابهار که اطراف بندر واقع است برنامه هایی دارد.

عبدالحمید بلوچ زاده؛ رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چابهار نیز ضمن تقدیر از اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان به دلیل توجه ویژه به امور گردشگری دریایی و ایجاد مدرن ترین ترمینال مسافری دریایی خواستار رونق بخشیدن به سفرهای دریایی داخلی و بین المللی شد.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 454547
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *