۰

افزایش خودسرانه کرایه های تاکسی شهری و بین شهری چابهار در پی افزایش قیمت بنزین

بعد از اینکه دولت قیمت جدید بنزین را اجرایی کرد برخی از خطوط تاکسی بین شهری چابهار قیمت را به صورت خودسرانه افزایش دادند.
افزایش خودسرانه کرایه های تاکسی شهری و بین شهری چابهار در پی افزایش قیمت بنزین
به گزارش چهاربهاران بعد از افزایش قیمت سوخت انتظار می رفت که قیمت های جدید از ستاد ویژه فرمانداری تعیین شود نه اینکه برخلاف گفته های سرپرست اداره راهداری سیستان و بلوچستان قیمت ها تغییر کند.

رئیس تاکسی اینترنتی مکران چابهار در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: آژانس ما به دلیل اینترنتی بودن نمی تواند خودسرانه مانند مسافرکش های شخصی کرایه را افزایش دهد بنابراین قیمت های هنوز تغییر نکرده ولی با توجه به افزایش ۵۰ و ۳۰۰ درصدی بنزین نیازمند تغییر می باشد.

منصور رئیسی با بیان اینکه ورود هرچه سریعتر ستاد تعیین کرایه های تاکسی فرمانداری افزود: در حال حاضر ۱۶۷ خودرو در این آژانس کار می کنند ولی به دلیل افزایش قیمت سوخت تنها ۳۰ خودرو مشغول بکارند و سایرین با بهانه های مختلف کار نمی کنند تا قیمت ها تغییر کند.

وی با اشاره به تعیین نرخ های جدید ادامه داد: در حال حاضر قیمت بنزین باعث افزایش قیمت لوازم یدکی در چابهار شده است که نیازمند تغییر مصوبه قبلی کرایه خودرو می باشد.

یکی از رانندگان محور چابهار نیکشهر نیز به خبرنگار ما می گوید: کرایه خطی از چابهار به نیکشهر ۲۰ هزار تومان بوده است ولی بعد از گرانی بنزین ۲۵ هزار تومان افزایش دادیم چراکه برای راننده صرف نمی کند.

جابر باشنده تاکید کرد: کرایه خطی از چابهار به کنارک توسط رانندگان ۴ هزار تومان افزایش یافته است که در مقایسه با قیمت بنزین ناچیز می باشد و امیدواریم مسئولین به صورت کارشناسی قیمت های جدید را مصوب و ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: هیچ راننده ای دوست ندارد قیمت ها را افزایش دهد ولی به علت گرانتر شدن بنزین مجبور هستیم کرایه بیشتری از مسافران بگیریم تا بتوانیم از عهده مخارج زندگی برآییم.

انتهای پیام/
سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 454348
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *