۰
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی:

وحدت و اتحاد مردم سیستان و بلوچستان زبانزد خاص و عام است/ امنیت پایدار مرهون تلاش های بسیجیان بومی است

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز وحدت در جمهوری اسلامی در بهترین شرایط قرار دارد و با انسجام بهتر تحت فرامین رهبری و حرکت در مسیر انقلاب ملت ایران پایدارتر از همیشه به پیش خواهد رفت.
وحدت و اتحاد مردم سیستان و بلوچستان زبانزد خاص و عام است/ امنیت پایدار مرهون تلاش های بسیجیان بومی است
عبدالغفور ایرانژاد در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به وحدت و همدلی که پیش نیاز مهم برای حفظ امنیت و کمک به سلامت در جامعه است، بیان کرد: وحدت، یکپارچگی و هم دلی موجود میان مردم استان پهناور سيستان و بلوچستان اعم از شيعه و سني که در كنار يكديگر زندگي مي كنند باعث خشم دشمنان شده است.
 
وی با تاكيد بر اهميت آمادگی برای مقابله با توطئه های دشمنان، افزود: دشمنان اسلام و کشور از حدود چهار دهه قبل تاکنون برای نابودی کشور و مردم ما برنامه ریزی و هدف گذاری داشته اند و همچنان همان رویه جنایتکارانه و مداخله جویانه خود را ادامه می دهند.

نماینده مردم چابهار وحدت را عامل ایجاد امنیت، آرامش و زنده نگه داشتن اسلام عنوان کرد و گفت: مسلمانان باید با تعصی از فرمایشات مقام معظم رهبری در حفظ و نگهداری این وظیفه کوشا باشند.
 
وی به وجود وحدت پایدار در استان نیز اشاره کرد و افزود: آنچه از وحدت در کشور بیان می شود تنها یک شعار آن هم مربوط به یک مناسبت یا هفته خاص نیست بلکه اعتقاد همه مسئولان و مردم است که این وحدت در استان سیستان وبلوچستان به عنوان جلوه گاه و خواستگاه اصلی آن نمود پیدا کرده است.
 
ایرانژاد ادامه داد: پیشرفت و توسعه منطقه در گرو امنیت آن است و امروز دشمنان این مرز و بوم از نشست سران طوایف و قبایل و مسئولان در کنار یکدیگر احساس ترس و شکست می کنند.
 
وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن با در مقابل هم قرار دادن مردم ایران به ویژه شیعه و سنی تلاش کرد به اهداف شوم خود برسد اما با ایستادگی و هوشیاری مردم ناکام ماند.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: سردار شوشتری و همرزمانشان برای خدمت به مردم شیعه و سنی به سیستان و بلوچستان آمدند تا امنیت را به ارمغان بیاورند و در این مسیر رخت شهادت را هم بر تن کردند.

وی با اشاره به طرح ماندگار شهید شوشتری در حفط امنیت استان افزود: واگذاري امنيت و حفاظت از مرزهاي ميهن اسلامي در جنوب شرق كشور به نيروهاي بسيجي بومي باعث آرامش و آسايش مردم اين ديار به ارمغان آورده و خواب و آرامش را از دشمنان و بدخواهان نظام اسلامي ربوده است.

ایرانژاد خاطرنشان کرد: دشمن از بدو انقلاب با حربه‌ها و دسیسه‌های مختلف سعی در تضعیف نظام و ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان داشته است، اما شیعه و سنی امروز بیش از پیش با هم متحد و یکصدا هستند و برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گام برمیدارند.
 
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۰۵
کد مطلب: 454324
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *