۰
در جلسه هماهنگی راهپیمایی ۱۳ آبان؛

حضور مردم چابهار در مراسم ۱۳ آبان به میمنت افول آمریکا

جانشین شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی چابهار گفت: اهمیت و جایگاه مهم ۱۳ آبان در همه ی ادارات و ارگانها غیرقابل انکار است و تمامی نهادها باید از تمامی امکانات خود در هرچه بهتر برگزاری مراسم ۱۳ آبان استفاده کنند.
حضور مردم چابهار در مراسم ۱۳ آبان به میمنت افول آمریکا
به گزارش چهاربهاران غلامرضا آرامش در جلسه هماهنگی ۱۳ آبان که ساعت ۱۳ امروز با حضور مسئولین ادارات و ارگان ها در محل سالن اجتماعات فرمانداری چابهار برگزار شد، بیان کرد: سه وقایع مهم و ماندگار در تاریخ انقلاب در ۱۳ آبان اتفاق افتاده است به طوری که از تبعید حضرت امام در سال ۴۳ به ترکیه و به خاک و خون کشیدن دانش آموزان در ۱۳ آبان ۵۷ و تسخیرلانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در ۱۳ آبان ۵۸ که امام از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند می توان نام برد.

وی در ادامه با اشاره به موقعیت کنونی که انقلاب اسلامی در منطقه و جهان دارد افزود: طی بیانات و فرمایشات مکرر مقام معظم رهبری، آمریکا رو به افول و نابودی است و امسال نیز ۱۳ آبان به همین نام نامگذاری شده است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چابهار از همه ی دستگاههای دولتی و انقلابی خواست که مثل همیشه در هرچه بهتر برگزاری راهپیمایی یوم ا۰۰۰ ۱۳ آبان پر شور و با شعور انقلابی مثل گذشته شرکت کنند.

وی تشریح کرد: آمریکا نمود زورگویی، دروغ، قتل و غارت و جنایت است و شعار مرگ بر آمریکا شعار رسمی امروز کشورهای منطقه شده و این شعار در کشورهای آمریکای لاتین که زمانی حیات خلوت آمریکا بودند، نیز شنیده می‌شود.

آرامش در پایان خاطرنشان کرد: به دشمن نباید اعتماد کرد و به او خوشبینی ساده لوحانه داشت و در مقابل دشمن غفلت نکنیم و دشمن را کوچک نشماریم زیرا که دشمن از غفلت ما سو استفاده می کند.

انتهای پیام/
شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 454284
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *