۰

به زودی واردات یک هزار راس گوساله به چابهار از مرز ریمدان

رئیس بازارچه مرزی ریمدان گفت: به زودی یک هزار راس گوساله از پاکستان به منظور کاهش قیمت گوشت در چابهار از طریق این مرز وارد می شود.
به زودی واردات یک هزار راس گوساله به چابهار از مرز ریمدان
سلیم حوت در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: مرز رسمی ریمدان یکی از استراتژیک ترین نقاط مرزی کشور به عنوان نزدیک ترین ارتباط تجاری با پاکستان محسوب می شود و از سال گذشته توسعه خوبی در زمینه های مختلف در این بازارچه انجام شده است.

وی با بیان اینکه صادارت انواع کالا به پاکستان در حال انجام است افزود: در حال حاضر سیمان، تره بار، لبنیات، مواد اولیه سیمان و غیره از طریق این مرز صادر می شود و در تلاش هستیم با مجوز جهاد کشاورزی واردات موز را از کشور همسایه به درون کشور آغاز کنیم.

مدیر بازارچه مرزی ریمدان ادامه داد: در گذشته امکانات بسیار ضعیفی به لحاظ سیستمی در این بازارچه وجود داشت یعنی تاجر برای یک کار سیستمی باید به چابهار رفت و آمد می کرد ولی امروز خوشبختانه ۱۰۰ درصد امورات ورود و خروج کالا به دلیل رفع نیازها در داخل بازارچه انجام می شود.

وی ضمن اظهار امیدواری برای توسعه بیشتر این مرز تاکید کرد: درصدد تبدیل این مرز به کانون واردات برنج پاکستانی به داخل کشور هستیم و امیدواریم با اقدامات زیرساختی راهها در پاکستان مشکل کامیونداران برای رسیدن به این مرز نیز حل شود.

انتهای پیام/
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 454224
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *