۰

قطعه اول تعریض محور چابهار_گواتر تا پایان سال به بهره برداری می رسد

رئیس اداره مسکن، راه و شهرسازی چابهار گفت: قطعه اول پروژه تعریض و توسعه محور چابهار گواتر با اعتبارات اختصاصی مقام معظم رهبری به سواحل مکران تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
قطعه اول تعریض محور چابهار_گواتر تا پایان سال به بهره برداری می رسد
علی بامری در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: محور ساحلی چابهار به گواتر که به عنوان پرجاذبه ترین منطقه کردشگری سیستان و بلوچستان محسوب می شود اهمیت زیادی برای ما و عملیات ساخت این محور در ۴ فاز به مسافت ۹۸ کیلومتر به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه دو فاز اول این محور در حال اجرا می باشد افزود: فاز اول این پروژه به مسافت ۱۵ کیلومتر و فاز دوم ۳۰ کیلومتر و ۲۰۰ متر جمعا ۴۵ کیلومتر و ۲۰۰ متر می باشد که ۵ کیلومتر اول تا پایان آذر ماه و ۱۰ کیلومتر دیگر تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس راه و شهرسازی چابهار ادامه داد: روکش گرم محور کنونی نیز به طول ۹۸ کیلومتر به پایان رسیده و اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال برای قطعه اول به طول ۱۵ کیلومتر در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ۸۰۰ میلیارد ریال برای قطعه دوم در نظر گرفته شده است تاکید کرد: فاز دوم این پروژه در حال ساخت می باشد و ۳۰ کیلومتر و ۲۰۰ متر برای احداث این قطعه در نظر گرفته شده است.

بامری در پایان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری توجه ویژه ای به توسعه سواحل مکران دارند از این پروژه های کلانی از محل اعتبارات مذکور به این منطقه اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 454223
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *