فرمانده سپاه شهرستان چابهار:

هشت سال دفاع مقدس نماد ایستادگی و نمونه بارز ما می توانیم بود/ نقش مردم در دفاع مقدس سرآمد و حماسی بود

5 مهر 1399 ساعت 14:17

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: هشت سال دفاع مقدس نماد ایستادگی و نمونه بارز «ما می توانیم بود» که با همدلی و اتحاد مردم ایران اسلامی رمز پیروزی در برابر دشمنان است.


به گزارش چهاربهاران، سرهنگ پاسدار محمدعلی پوراحمدیان در دیدار با امام جمعه اهل سنت شهر نگور، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: آحاد مردم در هشت سال دفاع مقدس با جان و مال خود پای انقلاب اسلامی ایستادند.

وی با یادآوری رشادت ها و از خود گذشتگی های شهدا و جانبازان دفاع مقدس، افزود: تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) و شهدا، به معنای قدرشناسی و قدردانی از آنهاست.

فرمانده سپاه ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس شهدا و رزمندگان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جوانان غیور و انقلابی اجازه تحدی به یک وجب از خاک ایران اسلامی را به هیچ قدرت جهانی نداده است.

وی گفت: نه تنها ایران کشوری مقتدر است، بلکه بیگانگان می‌دانند در این منطقه بدون حضور و اراده ایران امروز صلح و ثبات در منطقه استقرار پیدا نخواهد کرد.

پوراحمدیان تصریح کرد: اگر روزهای اول انقلاب دشمن فکر می‌کرد ایران کشوری است که ضعیف شده این خیال خام را داشت که می‌تواند انقلاب و نظام ما را از بین ببرد، امروز برای همه روشن است که قوی‌ترین و بزرگترین و مقتدرترین کشور در این منطقه، جمهوری اسلامی ایران است.

وی بالندگی و خود اتکایی را از دست‌آوردهای دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: به واسطه این دوران در حوزه اقتدار ملی و اقتدار منطقه‌ای و جهانی به جایگاه رفیعی رسیده‌ایم و امروز جمهوری اسلامی در قلب محور مقاومت در جهان نقش تعیین کننده‌ای دارد .

فرمانده سپاه چابهار همدلی و اتحاد مردم ایران اسلامی را رمز پیروزی در برابر دشمنان عنوان و خاطرنشان کرد: همدلی و اتحاد مردم ایران اسلامی رمز پیروزی در برابر دشمنان است و ما همچنان که با ایستادگی و مقاومت رزمندگان اسلام و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس به پیروزی دست یافتیم امروزه نیز با همدلی و وحدت می‌توانیم در میدان جنگ اقتصادی دشمنان نیز به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 454157

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/454157/هشت-سال-دفاع-مقدس-نماد-ایستادگی-نمونه-بارز-می-توانیم-نقش-مردم-سرآمد-حماسی

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir