سیر روان قطارهای مسافری و باری در سیستان و بلوچستان

20 شهريور 1398 ساعت 9:10

مدیرکل راه آهن جنوبشرق گفت: با وجود بادها و طوفان های همیشگی در مسیر ریلی کلات به شوره گز به طول ۷۵ کیلومتر با تمهیدات اندیشیده شده قطارهای مسافری و باری سیر ایمن و روانی در منطقه دارند.


به گزارش چهاربهاران، مجید ارجونی بیان کرد: وجود ۷۵ کیلومتر مسیر ماسه ای، وجود طوفان های مکرر در منطقه و از همه مهم تر باد های ۱۲۰ روزه، قطارهای این ناحیه بدون هیچ مشکلی از این منطقه با سلامت عبور می کنند.
 
وی افزود: با توجه به اهتمام ویژه مدیر عامل  و قائم مقام راه آهن ج.ا.ا به مبحث سفری آرام و ایمن برای مسافران ناوگان حمل و نقل ریلی مبلغ ده میلیارد ریال اعتبار جهت ماسه روبی مسیر ماسه گیر راه آهن جنوبشرق اختصاص یافته است.
 
وی بیان کرد: به دستور مدیر عامل راه آهن و همکاری اداره کل راه آهن تهران یک دستگاه لودر کماتسو مدل w260 به صورت اموالی به اداره کل راه آهن جنوب شرق اهدا شد.
 
مدیرکل راه آهن جنوبشرق ادامه داد: به منظور سرعت بخشیدن به عملیات ماسه روبی دو عدد لودر به صورت امانی در اختیار راه آهن جنوبشرق قرار گرفته است.
 
ارجونی افزود:ارتقاء فضای همدلی و هم افزایی در راه آهن در مواقع بحرانی و شرایط خاص در جهت رفع مشکلات جای تقدیر و تشکر دارد و می بایست این نگاه بیش از پیش گسترش و توسعه یابد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 454083

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/454083/سیر-روان-قطارهای-مسافری-باری-سیستان-بلوچستان

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir