۰

ویزیت رایگان ۳۵۰ نفر در چابهار به مناسبت عید غدیر خم/ اقدامات جهادی بسیج جامعه ‌پزشکی ادامه خواهد داشت

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار گفت: با توجه به فرا رسیدن عید غدیر خم 350 نفر از شهروندان چابهاری از طرح ویزیت رایگان بهره مند شدند.
ویزیت رایگان ۳۵۰ نفر در چابهار به مناسبت عید غدیر خم/ اقدامات جهادی بسیج جامعه ‌پزشکی ادامه خواهد داشت
محمود حسین بر در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیج جامعه پزشکان با روحیه ای جهادی به  میدان خدمت آمده و نقش پر رنگی را در خدمت به مردم ایفا می کند.
 
وی افزود: در این طرح ۳۵۰ نفر از شهروندان چابهار از خدمات تخصصی در حوزه زنان، متخصص داخلی، قلب، مغز و اعصاب و اطفال و همچنین خدمات رایگان اندازه گیری فشار خون و قند خون نیز بهره مند شدند.

رییس بسیج جامعه پزشکان چابهار ادامه داد: در این طرح با استقرار اکیپی، پایش سلامت نمازگزاران در قالب کنترل فشار خون، کنترل قند خون و ارجاع افراد در معرض خطر بیماریهای قلبی عروقی و دیابت به سطح تخصصی به صورت رایگان انجام شد.
 
وی با اشاره به همکاری بسیج جامعه پزشکان در طرح های خیریه افزود: خدمت به مردم از وظایف شرعی و قانونی فعالان عرصه بسیج جامعه پزشکی است و تمامی اهداف در این زمینه انجام می ‌گیرد.
 
حسین بر ادامه داد: این طرح برای دومین بار است که در ماه جاری برگزار می شود و بیش از ۷۰۰ نفر از طرح ویزیت تخصصی رایگان بهره مند شده اند.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار خدمات رسانی به محرومان جامعه را مايه مباهات و افتخار دانست و خاطرنشان کرد: طرح ویزیت رایگان بیماران در مناطق کم بهره همچنان ادامه خواهد داشت و مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار در کنار مردم به ویژه نیازمندان و محرومین خواهد بود.

طرح ویزیت رایگان به مناسبت عید غدیرخم در روزهای 29 و 30 مرداد ماه با همکاری شبکه بهداشت و درمان، بسیج جامعه پزشکی، بیمارستان امام علی (ع) چابهار و ستاد غدیرخم برگزار شد.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب: 454050
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *